#44: Co w tobie lubi najbardziej? (Charakter)

2.5K 149 55
                                    

•Kagami Taiga•
To, że jesteś równie zdeterminowana i amitna jak on, oraz że zawsze brniesz do celu.

•Kuroko Tetsuya•
To, że nigdy nie odpowiadasz ogniem na ogień, a każdą sprawę starasz się rozwiązać poprzez rozmowę.

Midorima Shintarō•
To, że masz do siebie dystans, i potrafisz wszystko obrócić w żart.

•Aomine Daiki•
Twoją bezpośredniość, to, że zawsze jesteś szczera do bólu i odważna.

•Kise Ryouta•
To, że zawsze dotrzymujesz danego słowa i można ci się ze wszystkiego zwierzyć, bez obwawy, że wydasz sekret.

•Murasakibara Atsushi•
To, że zawsze się o niego martwisz, kiedy nie odbiera telefonów, bo przedłużył mu się trening.

•Akashi Seijūrō•
To, że potrafisz pocieszyć jego i innych członków teamu nawet jeśli jest bardzo źle i sytuacja jest beznadziejna.

•Tatsuya Himuro•
To, że często bywasz nieśmiała, chociaż starasz się to ukryć. Uważa, że to jest słodkie.

Kazunari Takao•
To, że potrafisz zaakceptować jego niespotykany charakter i to, że czasem z dużym dystansem podchodzi nawet do najważniejszych spraw.

•Shun Izuki•
To, że nigdy nie bywasz na niego zła za to pomimo tego, że nie spędza z tobą tyle czasu, ile być chciała, bo zazwyczaj bardzo długo trenuje.

•Rinnosuke Mitobe•
To, że nigdy nie wymagasz od niego za dużo jeśli chodzi o wasz związek.

•••••••••••••••••••••••••
Czy tylko ja tak bardzo przeżywam śmierć Avicii'ego...? Był jednym z moich ulubionych wykonawców. Nie mogę uwierzyć w to, że tak po prostu już go nie ma...

Kuroko no Basket || Preferencje ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz