MV ÇEKİMLERİ

8.2K 297 77
                                    

Mi Cha'nın Ağızından

Sabah alarmın rahatsız edici sesiyle uyandım. Alarm sesini değiştirmem lazım çünkü müzik çalınca korkuyorum. Normalde sevdiğim müziktir ama sabah nefret ediyorum.

(Alarm müziği)

Bugün yeni çıkacak olan şarkının klip çekimleri vardı. Başkandan mesaj gelmişti gece 10 gibi. Şu an farkettim de jungkook yatağında yok. Bu yüzden mutfağa indim. Mutfakta jin,suga,j hope yemek yapıyorlardı. Jimin ve taehyung masayı hazırlıyorlardı. Jungkook ise masada oturmuş onları izliyordu. Aklıma bir hainlik geldiği gibi jungkook'un yanına sessizce gidip,ensesine patlattım. Yaşasın kötülük. Öyle bir ses çıktı ki herkes dönüp bize baktı.

Jk= ne yapıyorsun
+hiç sen
Jk= mi chaa
+sen niye oturuyorsun onlar çalışıyor
Jin= konuş kız
V= konuşuyor zaten

Taehyung'a  bu çocuk nasıl oldu diye bakış attım ama o anlamadı.

+niye oturuyorsun
Jk= sanane
+öyle mi
Jk= evet öyle
+peki

Son cümleyi söyledikten sonra jungkook ile 5 saniye bakıştık.
+ ben size yardım ederim oppa
Jin= bitti zaten sen masaya geç
Tamam en azından bazıları gibi oturmuyorum  dedim ve masaya oturdum.

Jungkook'un Ağzından

Sabah birilerinin konuşma sesine uyandım duyduklarımda pek şaşırmadım çünkü  çekimler hakkında konuşuyorlardı. Tek gözümü yarımca açıp,ayağa kalktım.
Rm= günaydın
+sizede
Jm= uyandın mı
+yok uyuyorum
Jm= ıyy sana da şaka yapılmıyor
+ gece pek uyumadım o yüzden
Rm= aşağı gelirsin  sonra doğru şirkete
+tamam

Konuşmamız bu kadardı. Tuvalete gidip işimi halledip aşağı indim.  Direk masaya oturdum.
V= yardım etsene
+siz yapmışsınız yapacağınızı
V= tersinden kalkmışsın belli oluyor

Mi cha arkamdan sessizce gelip enseme pattlatı. Ama acıdı yaa. Aramızda gergin bir konuşma oldu ve o bana trip atmaya başladı. Sonra laf soktu ben ne yaptım sizce mal gibi baktım.
Yarım saat sonra herkes kahvaltısını bitirmişti. Namjoon hyung giyinmemiz ve arabaya binmemiz için 15 dakika süre koymuştu.  Hızlıca yukarı çıkıp giyeceklerimi seçtim. Mi cha ise arkamdan gelmişti. Dolabın yarısı onun yarısı benim olduğundan yanıma gelmişti eşofman seçtiğinden ben de eşofman seçmeye karar verdim. Mi cha tuvalette ben odada giyindim. Saç falan filan derken 15 dakika dolmuştu...

Mi Cha'nın Ağızından

Kahvaltımı bitirdikten sonra jungkook'un arkasından odaya çıkmıştım. Ona trip attığım için dolaplarımızın aynı olmasına içimden küfür ettim. Direk aldıktan sonra tuvalete girip kapıyı kilitledim. Heyecanlıyım çünkü koskocaman Bts ile klip çekimim vardı.

tabi heyecanlancan len
oo iç ses nerelerdeydin bu zamana kadar
tatildeydim canım
tatil yeri neresiydi bana haber vermeyen zeka geriliği olan ic sesim
maldivler ben sana niye söylüyorsam inşallah bugün çekimde rezil olursun
geri al onuu
bana ne bana ne
seni iç seslikten reddederim
tamam geri aldım
adam ol
benimle konuşacağına aşağı insene hemen
tamam giyindim zaten iniyorum.

Tuvaletten çıktım,merdivenlerden hızlıca ineyim derken yere yapışıyordum son anda kurtuldum sakin kimse görmedi.Benim geldiğimi gören herkes ayaklandı ve arabaya doğru yürümeye başladı.Herkes sportif giyinmişti ayy ne kadar da uyumluyuz.

BTS'İN YENİ ÜYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin