Jungkook'un Ağzından
Konserden sonra Mi Cha'nın koluna dikiş atıldı. Gelirken omzumda uyuklamıştı. Eve geldiğimizde ise kim götürecek diye tartışma yaparlarken direk kucağıma aldım ve hızlıca yürümeye başladım.
J hope=ooo
Jimin=yüce gönüllü
V=kahraman
Diye söylenmelerini duyunca yüzümde ufak bir tebessüm oldu. Odaya geldiğimiz de dirseğimle kapıyı açtım. Mi Cha derin bir uykuya dalmıştı sanırım.. Yatağına yavaşça yatırdıktan sonra koltuğun üzerinde duran ince örtüyle örttüm..
Gerçekten uyurken melek gibi olsa da uyanıkken aynı şeyi söyleyemem.. Saçları yüzüne geliyordu. Elimi uzattım ama doğru bir şey mi yapıyorum bilmiyorum. Saçını yukarı kaldırdığım da kıpırdadı ve gözlerini azıcık açmıştı.
-jungkook
+benim
-nerdeyiz
+evde
-saat kaç
Telefona bakarak gece 1 dedim kafamı ona çevirerek. Küçük mırıltılar ile arkasına döndü , uyumasına devam etti. Üstümü değiştirip bende yattım. En azından yarın sadece prova vardı.
Mi Cha'nın Ağızından
+daha hızlı sür
dong min=tamam sen istedin
Araba da son ses müzik ve aşırı hız süperdi. Yollar biraz kalabalıktı. Her zaman ki gittiğimiz yere gidiyorduk. Yanımda ki kuzenime dönüp gülümsedim. Beni farkedince bana dönüp ne oldu minik dedi. Sen yanımdan ayrılırsan seni döverim dedim otuz iki diş gülümseyerek. Sen mi be asıl ben seni döverim dedi .. Tam o sırada uçuruma yaklaşmıştık. Arabalar azalmıştı çünkü şehrin sonuydu. Direksiyonu sağa kırıp yan yola saptığı an yanımızda ki uçurumun manzarası bir o kadar korkunç bir o kadarda güzeldi. Arabanın bir tanesi geçerken bize çarptı. Dong min direksiyon hakimiyetini kaybetti. Arabayı durduramazken çığlık atıyordum o ise sakin ol diye bağırıyordu. El frenini hızlıca kaldırdım. Ama fayda etmedi. Uçurumun sonuna geldiğimiz de araba ile birlikte denize yuvarlandık. Dong Min'nin son sözü seni seviyorum minik oldu. Cevap vermek istedim ama yapamadım...
Kabusumundan , jungkook'un beni sarsmasıyla kendime geldim. Gözyaşlarım istemsizce akıyordu. Ne oldu diye soruyordu ama cevap vermek yerine hıçkırarak ona sarıldım.
Jungkook'un Ağzından
Tam uykuya dalacakken mi cha'nın seslice kendi kendine konuşmalarına uyandım. Hemen kalkıp dediklerini algılamaya çalıştım. Beni bırakma diye bir şeyler söylüyordu. Ağlamaya başlayınca onu uyandırmaya çalıştım ve uyandırdım da.. Mavi gözleri kırmızıya dönmüştü. Dediklerimi duymuyordu sanki. Ağlayarak boynuma sarılınca ne yapacağımı unuttum. En sonda kollarıma ona sardım. Konuşmadan birkaç dakika öyle kaldı. Sakinleşince kafasını bana çevirdim.
+ne olduğunu söylemek ister misin maviş
-çok kötü bir kabus gördüm
+anlatmak ister misim
-belki sonra
Kafamı evet anlamında sallamıştım. Yatağa zorla yatırdım.
-tavşan bana şarkı söylesine
+bu saate
-şarkının saati mi olur
+olmazda yahh öyle bakma söylüyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'İN YENİ ÜYESİ
FanfictionBigHit de bir kızın ne işi var demeyin hemen. O kız Dünyaca ünlü isimlerle çalışmış olan Park Mi Cha. İnsanların kötü yorumlarına,bakışlarına dayanan bir kız o. Bakalım kızımızı yeni grubunda neler bekliyor....