2 HAFTA SONRA
V'nin Ağızından
2 hafta da Not Today, Spring Day ve Blood Sweat & Tears şarkılarına Mi Cha'nın söylediği sözler yeniden eklendi. Army'ler beğendiler çünkü çıkalı çok uzun zaman olmasına rağmen düzenlenmiş hali yeniden çıktı. Yarın konserimiz var hepimiz deli, gibi çalıştık ve çalışıyoruz da ....
Mi cha=kanka benim çantamı gördün mü
+masanın altındaydı
Mi cha=hani ya nerd.. tamam buldum
Suga=gerizekalı
Mi cha=neden gerizekalıyım
Suga=önündekini görmüyorsun
Mi cha=peki sana ne demeliyim
Jin=ona suga demeliyiz
RM=148 IQ ile yaşadıklarıma bak
Jin=senin IQ'un olabilir ben de worldwide handsome'mım havan kime
Jimin=gerizekalı kelimesinden buraya geldiniz vay be
J hope=dansa devam etmeyelim bence herkesin kafası dağıldı
Jk=aynenMi Cha'nın Ağızından
Saat 7 olmuştu. Konser alanına geldiğimizde etraf çok gürültülüydü. Görevli adam bizi kulise götürürken etrafı incelemeyi ihmal etmedim. Konser alanının kapasitesi 4.000 kişilikmiş. Kulis adeta ana baba günü gibiydi.
Stilist=erkekler sağ tarafa , mi cha sol tarafa gidip oradaki kıyafetleri giyiyorlar
Görevli=arkadaşlar 45 dakikanız var her şeyin tamamlanması için
Stilist=sadece 3 şarkı da kıyafet değiştireceksiniz. DNA , NOT TODAY , BS&T
Kabinde olan kıyafetler ile aramızda kısa bir bakışma geçtikten sonra elime alıp üstümü değiştirmeye başladım. Tahminimce 10 dakika sürdü..
Kıyafetleri 👆
Kız nasılsın , heyecan var mı
Oo içses iyi heyecan mı var. Umarım konser sonunda üzgün olmam
Umarım konser iyi geçer. Olumlu düşün olumlu olsun.Kuaför=mi cha hanım sizi buraya alalım
+tamam ama bana hanım diye seslenmeseniz
kuaför=(gülümseyerek)sen nasıl istersen
+saçı siz yapın , makyajı ben yapayım nasıl fikir
kuaför=iyi olur işimiz hızlanırKuaför saçıma başladığın da önümde olan makyaj setine göz gezdirdim. Bence o kadar abartılı makyaj yapmaya gerek yok. Elime gerekli malzemeleri alıp bende başladım.
Saçı ve makyajı👆
Benim tüm işlerim son 10 dakika kala bitmişti. Etrafta boş boş geziniyordum. Bir adam gelip sahneye çıkmamız gerektiğini söyleyince yavaş adımlarla bizimkileri takip etmeye başladım.
Sahneye adım atınca çığlık ve alkış sesleri yükselmeye başladı. Hadi bakalım bu gün nasıl geçecek. Hepimiz selam verdik. Rm konuşmaya başlayınca etrafıma göz gezdirdim. Çok kalabalıktı.. Şarkılara başlayınca sırayla dans etmeye başladık. Kıyafet değiştirmemiz gereken şarkılara gelince sahneden inip , aceleyle kabine koşuşturmaya başladık.
25 dakika sonra
DNA şarkısı bitince yan yana dizildik. Üyeler ARMY ile konuşurken sessizce onları izliyordum. O sırada kolumda bir acı hissettim. Fanın bir tanesi şişe atmıştı. Plastik tamam da şişe camdı .. Parçalara ayrılırken camın ufak tanecikleri koluma girdi. Çığlık atmamak için çok zor tutuyorum. Küfretmekte istemiyorum. Üyeler yanıma gelip beni sahneden indirirken salonda sesler yükseliyordu. Görevli doktor elinde çantayla yanıma gelmeye başladı. Artık acıdan ayakta duramayacak hale gelmiştim. Yavaşça yere oturdum.
Rm=mi cha
Suga=neresine girdi parçacıklar
V=çok acıyor mu
Jimin=cam yasağı getirilmeli
Doktor= mi cha koluna bir şey sıkacağım acıyabilir bir yere tutun istersenJungkook elini uzatmıştı. Hiç tereddüt etmeden elini sıkıca kavradım. Doktor soğutucu spreyi sıkınca sessizce çığlık attım ve jungkook'un elini sıktım.
Doktor=kolunu uyuşturdum kanamaz şu an ama ilk işin hastaneye gidip dikiş attırmak olacak.
J hope=dikiş mi izi kalırmı ki
Doktor=hastanede röntgen çekilip net bir şey denilebilir.Sakin kalamıyorum. Eğer kolumda bir izi kalırsa ARMY demem o kızı bulup , gerisini siz düşünün. Cam atmak nedir ya...
2 saat sonra
Konser de beni danslara fazla katmadılar. Army'ler sargılı kolumla sahneye girince beni alkışladılar. Sonunda konser bitti....Beni kolumdan sürüklemeye başladılar.
+nereye gidiyoruz
Jın=hastaneye
+sabah gideriz sakın olur musunuz
Suga=sus ve yürü
Rm=sınırları zorlama istersen
+tamam bir şey demedim sayınTelefonu elime alınca bildirimler sırayla dizilmeye başladı. İlk önce taylor'un mesajlarını okudum.
Gönderen=Kardeşim
Mi Cha kolun nasıl oldu ?
Iyi misin ? Görünce mesaj at meraklandırma beni.
Army'lerden bazıları sen inince o kıza tekme tokat daldılar. Görevliler zor ayırdı. Mesaj at banaGönderilen=Kardeşim
Ben iyiyim koluma dikiş atılacakmış. Şimdi hastaneye gidiyoruz. Yarın yanına gelirim ya da sen gelirsin ❤Hastaneye gelince maskeleri takmayı unutmadık. Hızlıca acile girince yanımıza doktorlar geldi. Beni röntgen odasına aldılar. Röntgen çekince sadece dikiş atılacağına sevinmiştim en azından.
Biraz zorladı beni dikiş atarlarken. Uyuşturmuş olabilirler ama sesleri duyuyorum.Hatta hastaneden kaçmayı bile düşünmüştüm. Saolsun 7 kişi beni tutunca hayal oldu.Eve giderken uykum geldi ve gözlerimi açık tutmakta zorlamıyorum derken jungkook'un omzuna başım düşmüstü...
Evet beklediğiniz bölüm geldi.😅Umarım güzel olmuştur. Eğer aklınızda fikirler varsa yorumlara yazmayı unutmayın..
Sizi Seviyorum 💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'İN YENİ ÜYESİ
FanfictionBigHit de bir kızın ne işi var demeyin hemen. O kız Dünyaca ünlü isimlerle çalışmış olan Park Mi Cha. İnsanların kötü yorumlarına,bakışlarına dayanan bir kız o. Bakalım kızımızı yeni grubunda neler bekliyor....