TEŞEKKÜR

3K 89 26
                                    

Nasıl başlayacağımı bilemedim. O yüzden garip bir şekilde anlatırsam kusura bakmayın.

Ilk yazmaya başladığımda en fazla 1.000 okunma alacağımı düşünürdüm. Ama şimdi 54.000 oldu. Kitap benim emeğim artı sizin aktifliğinizle arttı. Bundan dolayı size sonsuz teşekkür ediyorum.

Kurguda sizin eleştirilerinize dikkat ederek devam ettim. Evet bazen eleştiriye açık olmadım ve bazı insanlara açıklama yapmaya çalıştım.

Mi Cha'yı Min Hyungk ile bir şey yaptığımda neden Bts üyesi ile değil diye yorumlar aldım. Ama 30.  bölümde falan sevgili yaptım 😅

Kitabın finalini ben daha 15. bölümde belirlemiştim.Ama belki değiştiririm diye sizin de fikrinizi aldım. Çoğunlukla mutsuz çıktı zaten.

Finalini üzülerek bitirdim. Ama sonunda o kadar insanla tanıştım ve bu beni mutlu etti.

Başka bir kitaba başlar mıyım emin değilim. Lisede olduğum için ailem telefonu vermiyor. Versede 1 saat. Yazmam için yeterli bir süre değil. Ancak yazarsam hafta sonundan hafta sonuna olur. Bilmiyorum yaparsam zaten size bildiririm.

3 fikir var. Bunlar :

1) Doktor-Hasta İlişkisi
2)We Got Married
3)Instagram

Ilk ikisi daha ağır basıyor. Bunu yorumlarda belirtin. Ona göre yazdığınız ünlülerden bir kişi seçeceğim.

O zamana kadar kendinize dikkat edin.

Bu kitap hakkında son yorumlarınızı bölüme bırakmayı unutmayın.

Sizi Seviyorum ❤❤❤❤



BTS'İN YENİ ÜYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin