YEMEK

6.9K 336 116
                                    

Jungkook'un Ağzından

Akşam çekimlerden sonra direk uyumuştuk. Rm sabah başka gruplarında olduğunu belirten bir mesaj atmıştı gruba. Sonradan dank etmişti Mi cha grupta değildi. Kafamı yan tarafa çevirdim.  Melek gibi uyuyor desem yalan olur çünkü ağzı açık ve salyalar akıyordu iğrenç bir görüntüydü. Bunu söylesem tınlamazdı bile.  Ama yinede güzelliğinden bir şey kaybetmemiş.
Yorgan bağımsızlığını ilan etmiş yerdeydi. Yavaşça yataktan kalkıp yorganı onun üstüne örtmeye çalışırken tek gözünü açtı.
-ne oldu
+yorgan düşmüş onu düzeltiyordum
-senden bir şey istiyebilir miyim
+evet
-yanıma yatar mısın
+eee
-lütfen
+peki

Yorganı kaldırıp yatağa girdim. Yatmak istemiyordum ama yavru köpek bakışı atınca dayanadım. Yattığım da bana sarıldı ve kısık sesle bir şeyler söylemeye başladı.
-teşekkür ederim abi
+önemli değil kardeşim

Birkaç dakika sonra tamamiyle uykuya dalmıştı ama bende gözlerimi açıp tutmadım ve kapattım.

Jimin'in Ağızından

Sabah Jin'in kahvaltıya çağırmasıyla gözlerimi açtım. Tuvalete gidip işimi halledip çıktım. Üstümü değiştirmeye gerek duymuyorum çünkü akşama doğru değiştirceğim.
Jin= maknaeleri uyandırsana
+tamam
Odaya temkinli adımlarla girdim. Aman bunlar beraber uyuyorlar. Jungkook ,Mi cha'ya sarılmış ve mi cha ise jungkook'a arkasını dönmüştü.
+jungkook
Jk=hı
+kalkın kahvaltı yapıcaz mi cha kalk
Mi Cha= tamam
Jk= hıhı
Odadan geri çıktım.
+amannn
Jin= ne oldu
+jungkook ve mi cha
J hope= eee
+beraber uyuyorlardı
Rm= ne!
+evet bende inanamadım ama uyuyorlar
Suga= sakin olun,doğrusunu öğreniriz
Biz böyle konuyu tartışırken mi cha ve jungkook geldi.
Rm= siz beraber uyuşmuşsunuz doğru mu
Jk= evet
Mi Cha= çünkü kötüydüm
Jin= ne oldu iyi misin
+haa pardon abartmışın
Mi Cha= sen mi söyledin cık cık cık yakıştıramadım
+ama ne yapayım
Jin= tamam uzatmayın oturun
Rm= bu arada mi cha seni gruba alıyorum
Mi cha= tamam yemek kaçta
Rm = 7 de başka gruplarda olucakmış değişmiş
Mi cha= yaaa😢

Mi Cha'nın Ağızından

Herkes kahvaltısını yaptıktan sonra odalara çekildik. Ben instagram da takılırken içeri jungkook girdi. Pek tınlamadım diyebiliriz.
-maviş konuşalım mı
+konuşalım ne konuşacağız
-neden yanına yatmamı istedin
+çünkü kabus gördüm
-ne gördün
+siz ölüyordunuz bende uyanınca seni yanıma çağırdım
-üzülme maknae bize bir şey olmaz
+velet benimle dalga geçme
-sensin velet
+hiçte bile ben olgun bir insanın
-yav he he
+ küfretmek istemiyorum oppaa
-oppa diyeceksen benden uzaklaş
+sen gitmelisin benim yatağın burası
Tanrım bana sabır ver diye diye odadan çıktı. Bence birazcık şekerleme yapsam sıkıntı çıkmaz
iyi geceler
sanada iç ses

Jungkook'un Ağızından

Mi Cha ile rahat bir uyku çektikten sonra kaldırılmıştık. Sonrası zaten klasik şeyler. Yukarı çıkıp mavişi biraz rahatsız etmiştim. Yarım saatir ses çıkmıyor bundan acaba öldü mü?? Kafamı çevirdim ve baktım uyuyor. Akşam başka gruplarda olucakmış neden biz kendi halimizde takılamayacak mıyız?? Bari bende kestirme yapayım akşam ölü gibi olmak istemiyorum. Mi Cha'ya dönüp gözlerimi kapattım.

Üçüncü Kişi Ağızından

Bts'in hepsi uyumuştu şaşırtıcı bir şekilde.
Gitmelerine yakın namjoon'un alarmı çalmıştı. Jin'i kaldırmış, diğerlerini de kaldırmıştı zor olsada..Hepsinde telaş vardı çünkü ilk defa başka bir üyeyle başkalarının karşısına çıkıyorlardı. Bang Pd özellikle erkeklerin takım elbise giymelerini istemişti. Mi Cha onlara yakışacak bir kombin yapmıştı. Saç ve makyaj derken 15 dakikasını almıştı

 Saç ve makyaj derken 15 dakikasını almıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mi Cha'nın Saçı ve Makyajı 👆

Erkeklerin Kıyafetleri👆Diğer kızlar gibi saatlerce uğraşmıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Erkeklerin Kıyafetleri👆
Diğer kızlar gibi saatlerce uğraşmıyordu. Erkekler aşağıda beklerken merdivenden gelen sesle başlarını oraya çevirmişti. Mi Cha melek gibi olmuştu onların gözlerinde. Suga , Mi Cha'ya gerekli bilgileri verdikten sonra hepsi arabaya binip salona doğru gitmeye başladılar. Yarım saatlik bir mesafeden sonra yemeğin olacağı yere gelmişlerdi. Lüks bir yerdi. Çevre de fazla araba yoktu büyük bir ihtimalle burayı kapattırmışlardı. Bts teker teker arabadan inmişti. Kapının önünde Bang Pd onları bekliyordu. Onları görünce sırıtmaya başladı. Bts yanlarına gelince hal hatır sormuştu. Bang Pd onları oyalamamak için seri adımlarla mekanın içine soktu.

Mi Cha'nın Ağızından

Geldiğimiz yer çok lükstü. Ne gerek ki buna normal bir yerde yapabilirlerdi şahsen. Bang Pd ile içeri adım atınca gözler bize çevrildi. Aralarına yeni katılmıştım. Tanıdığıma göre mekanda Got7,Twice,Exo,IU,Blackpink vardı. Yarısı bana bakıyordu. Masada kısa bir selamlaşma merasiminden sonunda oturmuştuk.Herkes birbirleriyle sohbete başlayınca ben tek kaldım. Yanıma Blackpink'ten Lisa geldi.
Lisa= selam
+selam
Lisa= aramıza hoşgeldin ben lisa
+hoşbulduk ben de mi cha
Lisa= sıkılmışa benziyorsun bize katılmak ister misin
+iyi olur fazla kişi tanımıyorum
Lisa= gel bizim masaya gidelim

Masaya gidip diğerleriyle tanıştım. Gerçekten çok samimiler.. 15 dk onlarla konuştuk bizi bölen Bang Pd'iydi
BangPd= tekrardan hoşgeldiniz meslektaşlarım ve çocuklar.. Burada her yıl yapılan yemek toplantısı için toplanmak bulunmaktayız. Aramıza yeni birisi katıldı. Bts'den Park Mi Cha... Erkek grubunda kızın ne işi var diyenler oldu. Biz mi cha'yı yeteneklerinden ve davranışları dolayısla seçtik. Buyrun yemeklerinize başlayabilirsiniz daha sonra meslektaşlarım konuşacak.

Herkes yemeklerini yedi,eğlendi bu arada diğer gruplardan arkadaş edindim.
Twice'dan Momo
Exo'dan Chanyeol ve Kai
Got7'den Mark,Bambam ve Jakson
IU pek samimi davranmadığından bende konuşmadı..
3 saat içinde oldu bunların hepsi. Şimdi ise ölü balık olarak eve dönüyoruz. Seni özledim yastığım ve yatağın bekle beni geliyorum.

BTS'İN YENİ ÜYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin