Mi Cha'nın Ağızından
Suga diye bağırıp yanına gittim. Gözleri açılıp , kapanıyordu.
+ambulansı arasanıza
Rm=be..ben arıyorum
+neren acıyor
Suga=gördüğün her yer
+bu halde bile şaka yapıyorsun.
Suag=mi cha gruba onları çok sevdiğimi söyle
+sen söyleyeceksin
Suga=şunlara baksana ahh ağlıyorlar ve sende ağlıyorsun
Dedi ve gözleri kapandı.
+kalk hadi kaldırım rahat değildir uyumak için. Açsana gözlerini. Sugaa!!!
Ambulansın görevliler gelip onu sedyeye koydular.
Jin=mi cha hadi arabaya bin gidelim.
Herkes ağlıyordu ama güçlü durmaya çalışıyorlardı. Hızlıca giderken siren sesleri durdu.
J hope=neden durdu sesler
V=bir şey olmaz dimi
Jm=olmayacak ... olmamalı
Jk=o bizi ve Army'leri bırakmaz
Hastanenin önüne gelince hızlıca indirdiler onu . Doktorlar ve hemşireler koşarak geldi. Ameliyata giderken bizi görenler kamerayla çekiyordu. Güvenlik onları durdurmaya çalışıyordu. Koltuklara oturup beklemeye başladık. 25-30 dakika sonra içerden hemşireler çıkmaya başladı.
+ne oldu
Hemşire=çok kan kaybetmiş hem buraya gelirken kalbi durmuştu. Aranızda 0 grubuna sahip olan var mı
+ben
Hemşire=gelin benimle
Kanımı aldıktan sonra yine ameliyatın önüne geldim. Hepsi berbat haldeydi. Duvarın kenarına geçip oturdum. Kısa süreliğine bakışlar bana döndü. Üstümde ki kanı görünce aklıma Dong Min geldi. Onun da üstü başı kandı.. Hastaneleri bu yüzden sevmiyorum. Acil bir şey olduğunda birini kaybediyorum. Doktor çıktığında ayaklanıp , karşısına geçtik.
+nasıl oldu yaşıyor dimi
Doktor=buraya geldiğinde nabzı çok zayıftı. Mermi sağ böbrek ve kalbinin yanına gelmiş. Maalesef kurtaramadık.
KURTARAMADIK!!!
+hayır yanlışınız var o suga değildir. Bırakın beni onu görücem. Suga
Çığlık çığlığa ağlıyordum.
Jungkook ve taehyung beni tutmaya çalışıyordu. Ölmedi diye sayıklıyordum. Jin , namjoon , j hope dayananmış dışarı çıktıklarını gördüm. Jimin duvara yumruk atıyordu. En son ayaklarım beni taşıyamadı ve gerisi karanlık.
Jungkook'un Ağızından
Mi Cha bayılınca kucağıma aldım onu. Odaların bir tanesine yatırdık onu. V diğerlerini bulmaya gitti. Dakikalarca onu izledim. Üyeler odaya girince endişeyle mi cha'nın yanına gittiler.
Jin=şimdi nasıl
+iyi sakinleştirici verdiler , uyuyor
Mi Cha'nın Ağızından
Gözlerimi gelen seslerle yavaşça araladım.
Rm=uyandı
Jk=nasılsın
+başım zonkluyor..
Jin=hemşireler sakinleştirici verdi.
+suga
J hope= mi cha koridora çıkalım mı sana söylememiz gereken şeyler var
+peki
+söyleyin
Ameliyatın kapısı açıldı ve capcanlı bir suga çıktı.
+hayal görüyorum galiba
Arkadan menejerler ve kameramanlar geldi.
Ban Pd=yeni üyenin gelişine şaka yaptık sana nasıldı ,beğendin mi
+gerçekten mi çok beğendim. Ömrümden ömür gitti ya benim. Peki sizin gözyaşlarınız sahte miydi. Peki sen suga böyle şeylerin bende nasıl yaralar bıraktığını hatırlıyor musun? İnanamıyorum size.
Ağır konustugumun farkındaydın ama sinirliyken beni kimse tutamazdı.
Suga=mi cha özür dileriz
+peki. Eve gidelim mi
Bang Pd=yarın youtubeye yüklenecek
+tamam bugün size bir şey diyesim gelmiyor
Bana da böyle bir şaka yapmışlardı. Sadece onu Bts'e uyarladım. Yazım yanlışı varsa özür dilerim. Umarım beğenirsiniz.
Sizi Seviyorum ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'İN YENİ ÜYESİ
Fiksi PenggemarBigHit de bir kızın ne işi var demeyin hemen. O kız Dünyaca ünlü isimlerle çalışmış olan Park Mi Cha. İnsanların kötü yorumlarına,bakışlarına dayanan bir kız o. Bakalım kızımızı yeni grubunda neler bekliyor....