♥️ 2♥️

4.2K 351 38
                                    

Došel jsem až do třídy ,kde jsem si sedl do svojí lavice hezky vzadu."ahoj Jiminie~" pozdravil mě Tae a Kookie společně.

Kookie  a Tae jsou moji kamarádi už od školky.Jsme takové trio.Tae mi asi před půl rokem řekl ,že se do Kookieho zamiloval.Nebyl schopný mu to říct ,takže to bylo všechno na mě.

Všechno jsem Kookiemu řekl a k mému překvapení na tom byl Kookie stejně jako Tae ,takže jsem je oba dotáhl k sobě domů a zamkl je v pokoji dokud si vše neřeknou.

Kookieho vzdychy přes celý barák sice na plánu nebyly,ale dali se dohromady a to je hlavní. 

Jen jsem kývl hlavou na oplátku pozdravu a otevřel si sešit s látkou ,ze které jsme měli dnes psát písemku.

"zase zamlklý jako vždycky" zasmál se Tae a ve stejnou chvíli zazvonilo.Tae se mě snaží už jakou dobu rozmluvit ,ale stále se mu to nedaří a doufám ,že se mu to nikdy nepovede.

Do třídy vešel učitel a společně se s námi pozdravil.Žáky v první lavici požádal ,aby rozdali písemky a oni tak, jak nečekaně, velmi neochotně udělali.Když jsem dostal svojí písemku začal jsem si pročítat otázky a zapisovat odpovědi.

V půlce testu se ozvalo klepání na dveře.Kdo sem v tuhle dobu jde?"dále" řekl pan učitel a dveře se otevřeli.

Do třídy vešel pan ředitel a hned za ním nějaký kluk.Neviděl jsem mu do tváře.Měl sklopenou hlavu.

Došli až před tabuli a onen kluk konečně ukázal svoji tvář. 

Popo? / YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat