♥️12♥️

3.3K 341 6
                                    

Musel se mě pevně chytit kolem krku a okolo pasu, aby nespadl. ,,budeš už trochu spolupracovat?" jen s rudými tvářemi přikývl. ,,odpověz mi nahlas" ,,a-ano budu" řekl a sám spojil naše rty.

S radostí jsem mu začal odpovídat. Tohle bych si klidně nechal líbit.

Spolu s ním jsem se přesunul k jedné staré lavici a posadil ho na ní. Opatrně jsem mu přejel jazykem po spodním rtu a on ochotně pusinku pootevřel.Začala válka našich jazyků a já jí na plné čáře vyhrával. 

Trochu jsem se od něj odtáhl a polibky jsem jel přeš hranu obličeje k oušku až na krček. Tam jsem ho jemně líbal a začal mu vytvářet značku. 

"Yoongi"řekl tiše Jimin a zatlačil mi do ramen."copak?nelíbí se ti to?"zeptal jsem se trochu smutně.

"Líbí a moc"řekl s růžovými tvářemi."jenomže by jsme toho měli nechat.Prosím"dodal a já od něj odstoupil.

"Jak si přeješ Jiminie"usmál jsem se a rozcuchal mu vlasy.Je tak strašně roztomilý.

"Děkuju"šeptl tiše a seskočil z lavice.Pomalu jsme společně vyšli ze staré třídy a vrátili se do třídy ,kde jsme měli věci.

Všechno jsme si posbírali a vydali se pryč ze školy.

.....Z POHLEDU JIMINA.....
Pane bože!Co to dělám? Proč to vůbec dělám?

Tyhle otázky mi lítaly hlavou pořád sem a tam,než mě ale vyrušila Yoongiho ruka ,která mě chytla za tu mou.

Nic jsem neříkal.Sám o sobě mi byl jeho dotek moc příjemný.

Popo? / YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat