♥️16♥️

2.9K 296 4
                                    

"T...to Y...Yoongi"zakoktal jsem se a napil se ze sklenice s vodou co ležela na stole.

"Jak Yoongi?Kdo je Yoongi?Mluv Jiminie"pobízela mě mamka a naléhala.

"N...no je to to ten k...kluk co...tam...u branky...se se mnou....to"koktal jsem a protahoval věty ,jak jsem byl rudý až na zadku a vzpomínal co se za poslední dobu stalo.

"A jak se mu podařilo ,aby jsi začal mluvit?"vyptávala se dál a moje tváře se vařili a zářili červenou barvou.

"On....políbil mě"řekl jsem tiše a sklopil hlavu.

"Jiminie"vykřikla mamka a silně mě objala.Chvíli jsem překvapeně zíral ,ale nakonec jsem jí objetí oplatil.

"Jsem tak ráda ,že mluvíš a našel se někdo kdo tě má rád"řekla a z jejího hlavu byl poznat veliký náznak radosti.

"Dobře mami ,ale už mě pusť začínáš mě dusti" zachraptěl jsem kvůli nedostatku kyslíku.

"Promiň zlatíčko"omluvila se a pustila mě z jejího sevření.Prohrábla mi moje růžové vlasy začala chystat jídlo na stůl.

Společně s mamkou jsme poobědvali a bavili se o různých tématech.Ke konci naší konverzace se začala vyptávat na Yoongiho.Nic moc o něm nevím ,takže jsem nevěděl co jí mám říct.

"Jiminie co kdyby jsi pozval Yoongiho ,aby s námi dnes povečeřel?"zeptal se mamka když jsme spolu zasedli ne gauč a začali sledovat právě běžící film.

"Zeptám se ho"řekl jsem a vytáhl telefon.

______________________________
Omlouvám se ,že nevycházely kapitoly ,ale nebyl vůbec čas něco psát. 😅

Dneska a zítra a možná v pondělí výjde kapitola ,ale v úterý a středu ne protože jedeme se školou na chaty a tam asi není WiFi aaaa taky tam nebude asi čas něco psát 😅

Snad to chápete 😍

Popo? / YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat