♥️ 3♥️

3.7K 362 9
                                    

Byl krásný.

"takže studenti.Dnes k nám na školu nastoupili tři nový žáci.K vám do třídy připadl jen jeden.Můžeš se představit" řekl pan ředitel a onen kluk se nadechl k proslovu.

"ahoj.Jmenuju se Min Yoongi a jsem docela rád ,když mě nikdo neotravuje"řekl hrubým ,přesto příjemným hlasem a lehce se zamračil.Někteří by řekli ,že vypadá strašidelně ,ale mě přišel strašně roztomilý i přes tu jeho ledovou masku ,kterou měl stále na obličeji.

"dobře.Tak běž si sednou...." řekl pan ředitel a rozhlížel se po třídě.Jediné volné místo bylo vedle mě ,nebo prázdná lavice hned u dveří.Tak nějak chci i nechci ,aby ho posadil zrovna za mnou.

"vyber si.Můžeš sedět tady u dveří sám nebo támhle s Jiminem." řekl pan ředitel a Yoongi přejel očima prázdnou lavici a pak mě.Úplně do mě zabodl oči.Stejně jako já do něj.

Tenhle oční kontakt trval nějakou dobu.Nakonec jsem ho přerušil tím ,že jsem s úplně červenými tvářemi uhnul pohledem.

On se jen usmál a beze slov se vydal k mojí lavici.Bože.Tohle bude ještě zajímavé.V klidu se vedle mě posadil a zkřížil si ruce na hrudi.Jeho úsměv mi ovšem neunikl.O co mu jde?

"dobře ,takže ještě bych vás poprosil ,aby jste se k Yoongimu chovali hezky a omlouvám se za vyrušení."zasmál se pan ředitel a odešel za doprovodu sborového rozloučení třídy.

Popo? / YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat