♥️13♥️

3.3K 316 25
                                    

Ruku v ruce jsme takhle vyšli ze školy.Nikdo už tu nebyl ,za což jsem strašně ,ale strašně moc rád.

Došli jsme před bránu školy a já se chtěl pustit Yoongiho ruky a jít si svojí cestou, jenomže Yoongi mi ruku více stiskl ,takže můj pokus byl k ničemu.

"Můžu tě jít doprovodit?" Zeptal se po chvilince zírání jeden na druhého.

Nic jsem neřekl ,jen jsem přikývl a rozešel se i s Yoongim směr můj domov.

Celou cestu jsem mlčel jak já tak i on.Byl jsem strašně nervózní ,narozdíl od něj.Na obličeji mu stále pobíhal ten jeho neodolatelný úsměv ,kterým mě dokázal dostat úplně do kolem.

"U...už jsme tu"zakoktal jsem se tiše a pustil jeho ruku.Stáli jsem před naším bílým domem se zahradou a kamennou cestičkou vedoucí k bílé kovové brance.

"Krásný dům" řekl skoro očarovaně Yoongi a já se slabě usmál a nic neříkal.

Po chvilce trapného ticha ke mě Yoongi přistoupil ,obmotal  mi ruce kolem ramen a zmáčkl mě v pevné obětí.

Já jsem chvíli jen překvapeně zíral ,ale nakonec jsem si své ruce obmotal kolem jeho pasu a zabořil mu hlavu do hrudi.

Začal jsem vdechovat jeho neodolatelnou vůni.Proč si teď příjdu jako feťák?

"Yoongi"pípil jsem slabě a malinko se od něj odtáhl."Copak je?"usmál se na mě a pohladil mě po vlasech.

"M...máš mě r...rád?"řekl jsem a automaticky zrudl.

_____________________________
Tak snad se líbí 😏❤️ měla bych otázku🤔

Včera bylo úterý pokud vím.Našim BTS měla vyjít RUN episoda na VLIVE ,ale kde nic tu nic 🤔

Mohl by mi někdo prosím říct proč? 😂 Asi jsem něco nepochopila nebo mi něco ušlo,ale myslím ,že RUN mělo pokračovat. 😂 Děkuji za odpověď 😂


SPOILER NA HWARANG!
(kdo neviděl a chce se na to podívat nečíst!prozrazení osudu jedné postavy)




Víte co je zajímaví? Že jsem až po roce od té doby co začal vycházet HWARANG zjistila ,proč tam Tae umřel 😂 (blbec Tereza si nečetla titulky) 😂

Popo? / YoonminKde žijí příběhy. Začni objevovat