2

223 15 1
                                    

Mia nın ağzından

Nikâh bitti. Eve geldim. Evde jungkook yoktu . Arkadaşlarıyla gitmişti  ve evde yalnızdım.
Akşam olmuştu. Üstümü çıkardım ve duş aldım.  Kısa bir şort ve tişört giyinip aşağı kata indim. Ve televizyonu açtım. Koltukta uzanarak bir filim açmış izliyordum. Hatta doğruyu söylemek gerekirse kook u bekliyordum. Kısacası filim bahaneydi. Yorgundum ve gözlerime bir ağırlık çöktü uyuya kaldım. Biraz zaman sonra kapı sesi duydum. Gözlerimi hafifçe araladım kook u görünce uyumuş numarası yaptım. Doğrusu tepkisini çok merak ediyordum. Belki hiç olmazsa beni biraz dürter ve uyandırır mutlu olurum diye düşündüm. Gözlerimi aralıyıp bakmaya korkmuyordum. Benim numara yaptığımı anlar diye. Bir kaç dk sonra birden saçlarıma dokundu ve bir titreme geldi. Jungkook anî dokununca korktuğumu zannetti.

"Şşt tmm benim sakin ol."

Bende hiç bozmadan yattığım yerden kalktım ama konuşması hala bana sertti.

"Jungkook . Nerdeydin?"

"Bundan sanane. Sen beni terk ettiğinden beri kimseye hesap vermiyorum . Şimdi soru sormayı kes ve geç yatağına uzan ve dinlen."

"Jungkook bu konuda sana bir açıklama yapmama izin vermedin."

"Eee vereydin seni affetceyimimi sandın?"

"Jungkook ben hala seni seviyorum. Biliyorum o şarkılar hepsi bizim yazdığımız şarkılar."

"Eee!"

'" sende beni seviyorsun!"

"SAÇMALAMA GEÇ YATAĞINA VE UYU. BITTI HERŞEY BITTI . SEN BENI BIRAKINCA BENIM HAYATIMDA BITTI. VE ŞIMDI BU YALANCI EVLILIĞIDE BITIRMEMI ISTEMIYORSAN SUS VE BU KONUYU KAPAT. (Kısık sesle ) Belki asla seni unutamasamda bitti.

ÇOK kızgın ve üzgün bir sesi vardı. Ben ise çoktan gözyaşlarımı salmış ağlıyordum. Sinirle yukarı çıktım ve ışıkları kapatmış  yatağımda sessizce ağlıyordum . 1 kaç saat sonra kapı aralandı ve gözlerimi kapattım. Kook tu. Kapıdan baktı ve kapıyı kapatı. O kadar çok ağlamıştım ki  o anki sinirden uyuyamamıştım . Gece saat 2 gibiydi ve birden dolabın önünde birini gördüm. Kapının açılış sesinide duymamıştım ve biraz işkillendim kafamı hafifçe çevirdim ve pencere ardına kadar açıktı. Korktum çığlık attım.

Ani adımlarla kaçtı. Ve kook içeri girdi.

"İyimisin?"

Kekeleyerek
"Kook hırsız!"

Kook anladı ve polis çağırdı inceleme yaptılar ve saat 3 ü buldu polisler gidince. Benle kook salonda baş başa kaldık. Jungkook

"Hadi git ve UYU . Birdaha gelmezler."
"Şey benim uykum yok."

"Mia bana rol yapma. Git ve uyu!

Yukarı çıktım yatağıma girdim
Korkuyordum. Ve jungkook un gelmesi için birden çığlık attım.
Jungkook hızlıca kapıyı açtı ve

"Iyimisin?"

"Mmm sadece biraz korkmuş olabilirim..😁"

"Tamam ben sana yamcamı bilirim."

Birden yaklaştı yatağa gitdi. "Napı..."
Sözümü kesti ve bana sıkıca sarıldı. Hareket edemeyeceğim kadar sıkı sarıldı. "Jungook napıyorsun!" Jungkook "SUS VE UYU" dedi. Elim ayağım titriyordu. En azından beni unutamadığını biliyordum. Hafifçe gülümsedim ve uykuya daldım.

Sabah kalktığımda jungkook hala aynı şekilde uyuyordu ve eli saçımdaydı. Hareket edemiyordum. Sessizce seslendim.

"Kook ! Kook!



BANA ROL YAPMA (Düzenlenmekte)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin