9(asker)

63 5 0
                                    

Arkadaşlar ben başlarda kitabın okuyucu sayısı azdı ve benim sınavlarım vardı bu nedenle kitabı kısaltmak istemiştim. Final bölümüne daha var.
Not: bu bölüm çok eylenceli bilginiz olsun. Bölüm sonunda anlarsınız. Tabi anlamanız için  bölümün başından okumanız lazım.

Artık fazlasıyla sıkılmıştım kavgalarımızdan ve sinirle söylediğim şey çok saçmaydı. Kook beni arabadan indirdi. Ve hızlıca uzaklaştı. Eve girdim hala ağlıyordum. Canıma tak etmişti bu kavgalar. Anlamadığım tek şey birbirimizi ölesiye severken nasıl bu kadar kavga edebiliyoruz.

Başım dönmeye başladı. Kook u bulması için V yı aradım. Hâlâ ağlıyordum. Ve telaşla ne olduğunu sordu anlattım. Ve başım dahada fazla dönmeye başladı. Bayıldım. Ve gözümü herzamanki gibi hastanede açtım ve bu sefer kook yoktu. Sadece V ve ben. Doktor V ile konuşuyordu. Benim uyandığını görünce yanıma geldi.V

"Bak mia konu ne bilmiyorum. Kook ortalıklarda yok. Bunuda umursamiyorum. Sadece sana neden bu hastanede olduğumuzu anlatiyim. Sen sinirkrizi geçirdin ve bayıldın. Ve artık üzülmiyip evde dinlenmen lazım. Yoksa ilerde bu sinir 1. çocuğuna yansır. 2. Erken doğuma neden olur. Anlıyormusun. Eve gidicez. Sus ve dinlen ben kook u bulup konuşucam. Birdaha kavga ederseniz ikinizide öldürürüm."

Dedi ve gitti. V nın bizi bukadar çok düşünmesi beni çok sevindirdi. Eve gittiğimizde ilk işim kafayı koyup yatmak oldu.

Uyandığımda kook yanımda uzanıyordu. Ona dönüp sevinçle sarıldım. Hâlâ biraz kızgındı ve haklıydı.

"Mia birdaha birbirimizi kırmak yok. Tamam mı?"

"Söz!"
Dedim ve kısa kestim. Bana birkez daha sarıldı. Kapı çaldı. Kook aşağıya inip kapıya baktı. Arkasından gittim. Güvenlikti. Posta gelmişti. Kook postayı açtı okudu ve gülümsedi. Ve kağıdı sakladı. Yanıma geldi ve beni koltuğa oturttu.
"Mia birşey diycem. Sakin ol. Ben bu ay zorunlu olarak askere girecekmişim."

Güldüm başta inanamadım ve sonra gözlerim doldu. Ağlarsam kook üzülür.
Birden bts geldi. Gülerek kook un beline vurdu. Kook göz kırptı biraz tırstım.

"Şakamı bu .ya nasıl ya inanamıyorum."

"Mia daha önce ben bu işi çok erteledim ve mecburi prenses. Bu cumartesi."

V "ooo asker uğurlama töreni vaarr!"
Suga"Evet o zaman hazırlık yapalım."

"Nasıl ya kook gidiyo. Bide kutlama ooff yaa 😢"

"Tamam mia. Üzülmene gerek yok gircem. Gelcem."
"Ben yalnız kalcam"
"Ben bu haberi biliyordum. Sadece kesinleşti. Bu nedenle sen stajyer yurdunda ya da kızlar burda kalcak. "

Tamam diyip kısa kestim. Anladığım kadarıyla gelenekleri var.
Kook asker kıyafetini giyinicek bir mekânda eylenilcek. Ve kook benim belime kırmızı bir kuşak bağlanılacak. Ve hamile olduğum için bir annelik tacı takilcak.

Bu çeşit bir gelenek.

Hafta sonu geldi ve ben kook a belli etmemek için bütün gün sırıttım.
Akşam oluyordu mekana geldik. Üstümde kısa beyaz etekli beli açık bir elbise, saçlarımı açmış ve dalgali yapmıştım .
Gelen misafleri karşıladım. Hemen hemen herkez gelmişti. Kook görünürde yoktu. Ve birden kook geldi. Kafasında asker şapkası. üzerinde sivil bir  takım vardı. Koştum sarıldım. Gülümsedi bana. İçeri girdik. Herkez eğleniyordu ben ise  kook un ailesiyle biraz buhabbet edip eğlenceye devam ettim. Ve zaman gelmişti. Kook bana yaklaştı kuşaklar hazırdı.

Herkez yerine geçmiş bize bakıyordu. Kook kuşağı bağlamak için eline aldı. Başladım ağlamaya. Tam bağlayacaktı sarıldım. Ve benim ağlamamı durdurmak için geri çektiler kook izin vermedi sarıldık uzunca. Askerler kook u almak için bekliyordu. Kook sarılmayı bıraktı. Acelesi vardı bağlıyıp gidicekti. Belimden kuşağı geçirdi ve herkez alkış tuttu.
Ben hala ağlıyordum. Kook tacıda taktı. Ve sarıldı. Kısa sarıldık. Sonra annesine sarıldı herkez mutluydu vatani görev ağlamamak gerektiğini söylediler. Kook ise gülüyordu.

Annesine de sarıldı ve bize el salladı askerler kook u tutup götürdü. O kadar çok ağladımki anlatamam.

V Ben ve kızları bizim eve bırakıyordu. Aklım kook taydı ve ağlamayı kesmiştim. Kapıyı açtım içeri girip ışıkları açtım ve

"SÜRPRIZ!"
"IYKI DOĞDUN MIA!"

Kook, annesi ve bütün davetliler.
Herşey sürpriz içinmiş. Kook sayesinde üzüntüden doğumgünüm u unuttum. Hiç beklemeden kook a sarıldım herkez gülüyor du.

"İyki doğdun prenses."
Ağlayarak kook a kızdım. Ama sevinçten.
"Ya ama nasıl ya. Hem sana nasil izin verdiler?"
Kook beni içerdeki askerlere doğru çevirdi.
"Aşkım bunlar kuzenlerim."
Ve herkez gülmeye başladı pasta geldi.  Kook ve ben üfledik. Hala şoktaydım.
Ve doğumgününden sonra herkez evlerine dağıldı ben odama çıkıp uzandım  kook yanıma geldi ve hala sırıtıyordu. Ben yine hormonlar tavan yapınca ağladım.kook

"Noldu?"
" Şakaydı da. Kook sen ne zaman askere gidicen  ona göre kendimi toparlayım."
"Yarın aşkım"
"Ne!!😭"
"Şaka şaka ağlama. Ben askerliğimi sen yokken sadece 2 ay yaptım. Birdaha yapmicam."
"Peki o kuşak felan gelenekmiydi."
"Evet"
"O zaman sen askere gittiğinde.... hop hop hop sen kime kuşak bağladın.'
"Aşkım benim kutlamam dahi olmadı. Anî gittim. Ve kutlamayı senle yaptik bugün."
"Hmm. Tamam inandım."

Kook bana gülümsedi ve sarıldık. Çok yorgunduk uykuya daldik.



BANA ROL YAPMA (Düzenlenmekte)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin