Finale adımlar kaldı hikayeyi sürdüremiycen malesef. Şuan başka bir ülkede eğitim alıyorum.
Bu nedenlerden dolayı yazam.Akşam herkez odalarına çekildi.
Erkekler ise balkonda içki içiyorlardı. Ben alkolden nefret ederim ve kook a az içmesini söyledim. Umarım beni dinlemiştir.
Kook odaya geldi . Ben ise yatakta ayaklarımı uzatmış oturuyordum. Kook geldi ve bacaklarının üstüne kafasını koyup bana baktı.
"Kook sarhoşmuzun."
"Aşşkıım ben sarhoş olmam. Dünya dönüyor."
"Kook sarhoş olmuşsun git başımdan."
Güldü ve normal bir şekilde.
"Şaka şaka. Bir bardak içtim."
"Hımhım bende salağım ya yedim."
"Tamam inanma sen çocuğunun babasına."
"İnanmam tabi çocuğumun babasına. İçkici pis şey."
"Ne ara içkici oldum. 1 bardaktan içkicimi olunur?"
"Tamam ya!"
O an hamileliktenmidir nedir aşırı duygusalım.
Ve ağlamaya başladım.
"NOLDU. Kalbini kırmak birşey mi dedim istemeden."
"Hayır. Ben bugün annemlere hamile oldumu söyledim. Sevindiler."
"YA aşkım bu muydu ya."
"Kook biz senin annene söylediğimizde sevinmiş ve bize sarılmıştı . Ama brnim annem kalifornia da olduğundan 2 senedir her tatilimde ek konser çıkıyor. "
Dedim ve hıçkırarak ağlamaya devam ettim."Aşkım, sana söz veriyorum bu yılbaşında ne konseri olursa olsun kalifornia ya gidicez."
"Yaa çok sevindim de benim canım çok çok....... karpuz aşkım karpuz."
"Ne yani canım karpuzlu çekti. Sen iste nen size karpuzu tayland dan bile getiririm."
"Yaaaa ozaman git getir."
"Yalnız bu seferki karpuz tayland dan değilde seul dan. "10-15 dk sonra kook karpuzu getirdi ve
"Karpuzunuz. Buyrun."
"Tens aşkım çok saol."
Hiç kook a vermeden şapurdatarak yedim. Kook bana uzunca baktı ve sadece beni izledi.
"Aşkım karpuz istermisin?'
"Yok aşkım sen ye."
"Noldu neden öyle bakıyorsun."
"Acaba sen beni terk ettiğinde geri dönmeseydin nasıl bir hayatım olacaktı?"
"Aşkım bu nasıl bir soru! SANA şimdi tayland dan karpuz değilde türkiye den osmanlı tokadı getircem! Sus artık ya zaten hormonlarım tavan yaptı!""Tamam tamam kızma. Ama şunu söyliyim sız bana verilen en büyük hediyesiniz. Bunun için kendimi çok şanslı hissediyorum."
Iyice ağlamaya başladım.
"Tamam tamam aşkım sana iltifat ta edemiyorum. Anladım hamilesin duygusalsin. Gel bi sarılırım geçer."Kook sarıldı ve yatağa uzandık. Gözlerimi kapatıp dinlendim. Kook karnıma dokunup okşarken. Odanın kapısı çaldı ve ben hala uyumuş numarası yaptım.kook gelmesini söyledi ve eli hala karnimdaydi.
Gelen kook un annesiydi.
"Oğlum anladık baba olcan bırak kızın karnını doğunca seversin çocuğunu😊""Neyapıyım sabirsizim"
"Eee. Bi ağlama sesi duydum sanki oğlum."
Fısıldayarak
"Mia. Hamilelikten duygusala bağladı. Annesini 2 senedir görmüyor ya ondan"
"Kıyamam gelinime. İyi hadi uyuyun siz ben odamdayım bir isteyiniz olursa seslenin. Iyi geceler :)"Kook un annesi odadan çıkmıştı kook eğilip karnımı öptü. Bene istemsizce gözlerimi açtım.
Kook bana baktı ve gülümsedi.
'Aşkım bu gün doktordan mesaj geldi 1 ay sonra cinsiyetini öğrenicez."
"Aaaa çok iyiymiş!"
"Ewet. Aaa aşkım belim ağırdı. Yine belime satılana öyle uyucam."
"😊😉 tamam tamam."***(1 ay sonra)
Nisanın 20 si ve doğuma tam 6 ay kalmıştı aralık ayında doğucaktı. Arabaya binmiş doktor kontrolüne gidiyorduk ve o sıra yolda kook un konserde fanlarına ağlayarak
"Bu günler çok mutluyum. Bir melek gördüm rüyamda. Ve bana koşup sarıldı bir oğlun olucak dedi.( fanlar tam bu sırada çığlık bastı) rüyamda o sıra her yer beyaz kardı. Çok sevinmiştim. Ve sabah kalktığımda bunu mia ya anlatamadım. Mia konser için hazırlanıyordu akşam konsere gittiğimde ise mia bayıldı. Hastaneye kaldırdık ve mia yı bayıltan rüyamdaki melememiş. ve mia hamileymiş"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BANA ROL YAPMA (Düzenlenmekte)
FanfictionARKADAŞLAR BÖYLE BIR HIKAYENIN BAŞLIĞINI DAHA ÖNCE ATMIŞTIM. AMA BAŞKA BIR HESAPTI. ÇOK BEYENILMIŞTI AMA BEN HESABI KAYBETTIM UMARIM SIZDE BEYENIRSINIZ..... jeon jungkook un daha önce birlikte olmuş korede yabancı bir filim yıldızı ile geçirdiği gü...