6

106 9 0
                                    

Ertesi gün sabah saat 9.00 da kalmıştım. Yanıma baktığımda kook yoktu. Aşağıya indim yoktu. Biraz ürperdim. Aradım telefonu kapalıydı.

Üstüme birşeyler alıp Big hit in yolunu tuttum. Bts den bir kaç kişi Big hit deydi ve hazırlanıyorlardı.
"V nereye? Jungkook nerde?"
"Onlar  önden gittiler."
Çok telaşlı bir sesi vardı.
"Nereye?"
"Konser var. Tayland a gittiler."
"Bana neden daha önce söylemedi ve neden telefonu kapalı."
"Vakti yoktu ondandır. Ben onla konuşurum arar seni ben gidiyorum by."

V gitmişti. Kook tayladta ve benim haberim yok. Sinirlendim tabi doğal olarak. Birden biri beni aradı.
Kook tu.

''Alo. Kook nerdesin"
"Korkma biyere kaçtığım yok. Konsere geldim yarın sabah evde olucam."

Bi an korkmuştum dün gece gerçek bir kârı koca olmuştuk. Ve neden gitsin diye düşündüm.

"Tamam aşkım görüşürüz."

Gün boyu yalnız kalıcam ne yapmalıyım diye düşünürken aklıma kook un konseri geldi. Bir düşündümde ben neden tayland ta deyilim. Kook orda konser vericek. Tayland dolu kız.😨😰. Koş mia koş kook elden gidiyo.

Eve gittim bavul alıp ilk uçakla tayland a geldim. V yı aradım.

"Alo V nerdesin acil sana ihtiyacım var.

"Tayland dayım nasıl yardım edebilirim."

"Bende tay. Gel beni al ama kook un haberi olmasın."
"Ama bak kook duyarsa---"
"V!!"
"Tmm ya Tmm"

V nın beni havalimanından almasıyla kaldıkları otele gitmemiz bir oldu.
Eşyaları bıraktım. Ve birden geri kalan üyeleri otelin kapısında gördüm saklandım.

Yorgunlardı. Ve bts halkı olarak yüzüceklerdi. Üstüme mayo aldım ve hızlı adımlarla onların güneşlendiği yerin arkasında durdum. Rm kook a bir kız gösterdi ve kook gülümsedi ve fena deyil dedi. O an kendimi tutamadım. Ama sağolsun V kolumdan tuttu ve kook u boğmamalı sağladı.

Kook otele doğru gidiyordu arkasından gittim . Menajerle birşeyler konuştu arkasını dönüp odasına gidiyordu. Tam odasına giderken.
"Mia tamam artık saklanma farkındayım be beyim."
"YUH BE KIZIN İÇINE DÜŞTÜN. İYKIDE GELMIŞIM YA."
"😂🤣 aşkım sen kızdınmı. Hem sen bana güvenmiyor musun."
"😄😒 tabikide hayır. Erkek milletine güven olmaz"

"Ozaman aç kulaklarını beni iyi dinle.
Ben seni yeni buldum hiç bırakırmıyım"

"Ama rm nin gösterdi(sözünü keser)"

'' biraz mantıklı düşün sence sen buraya gelceksinde ben bilmiyecekmiyim. Benim soyadımı taşıyan biri taylanda giriş yapcak. O kızıda sen sınır ol diye dedim. Onun bacakları seninki kadar güzel deyildi.😏"

"Tabiki deyildir!"

"Daha güzeldi😂😁"

"Kook!!!!!"
Dedim ve hırpalamaya başladım.kolumdan tuttu ve benim gözümün içine baktı güldü. "Sakın ol çocuğumuz babasız kalmasın."
Dedi ve odaya girdi anlamadım ve biraz düşünce "DÜN GECE!"
Odaya girdim Ve kook hala gülüyordu

"Ya kook Bir kezden olmaz demek
"Neden benden bir tane daha çekilmez diymi"

Ondan demek istememiştim. Jyp ye girerken evli olmam sıkıntıydı bide çocuk kariyerim söner. Ama bunu ona söyleyemedim.

Taylandda bu akşam bir gala vardı ve kook beni oraya götürdü. Çok güzeldi ve kook sahneye birden çıktı. Hiç gülmüyordu. Ve beni çağırdı çok kızgın ve sinirli çağırdı. Sahneye geldim ve bana doğru döndü. Herkez bize bakıyordu bts den kimse yoktu.

"MIA! YETER SENDEN AYRILIYORUM OLMUYO BIZ SENLE SEVGILI OLAMIYORUZ!"

Gözlerim doldu ve ne daçmaladıgıni anlamaya çalıştım. Artık bitti sandım
ve bi an sahneden inmek dahi istedim. Kolumu tuttu.

Birden bts arkadan geldi ve kook

"Ben artık senle sevgili olmak istemiyorum. BEN ARTIK SENINLE EVLENMEK İSTİYORUM!"

Birden yüzük çıkardı diz çöktü ve herkez ayakta alkışlıyordu. Tüm kameralar bize döndü.

"BENİMLE EVLENIRMISIN?"
Birden ağlamaya başladım. Kook ayağa kalktı.

"Hadi be prenses herkez seni bekliyo"

"EWEETT!"

Artık gerçekten evlenicektik. Ve bu senenin en genç çifti olucaktık. Kook 25 yaşında ben ise 20 ve bu 5 yaş bize engel olmadı.

Jungkook la uzunca bir sarıldık. Ve gala bitti. Dışarda magazinciler vardı hepsi bizi soruyordu. Kook  beni hızlıca arabaya bindirdi ve artık herkez bilicekti evli olduğumuzu.

Otele geldiğimizde kook bana baktı ve

"Korktunmu?"
"Hmm. Daha çok neden ayrılmak istediğine dağir şaşırdım diyelim."
"Hmm tabi tabi ödün koptu. Bıraksam kook kook beni bırakma diye ağlardın 😁🤣"
"Yalancı hiç düşünmem bırakır giderdim."

"Hmm bidaha düşün benden kurtulmak öyle kolaymı?"
"Neden deyilmi"
"Deyil."



BANA ROL YAPMA (Düzenlenmekte)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin