yeni bir oyuna varmisin?

51 5 1
                                    

***

Sabah olmuştu. Kalkar kalkmaz kendimi banyoya attım.
Güzel bir duşla kendime gelebileceğimi düşünüyorum.

Çok geçmeden banyodan çıktım.
Dolabımı açıp bu gün için birşeyler seçtim.

Üstümü giydim ve bebek telsizinden gelen sesle odadan koşarak çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giydim ve bebek telsizinden gelen sesle odadan koşarak çıktım.

Gittiğimde oğlum ağlıyordu ve kimse yoktu yanında. Koştum ve kucağıma aldım.

Sinir gözlerimden akıyordu. Şu an jungkook burda,oğluyla olması lazımdı.

Sinirle elime telefonu aldım ve kook u aradım.

''Al- '' Birşey demesine izin bile vermedim'' SEN DÜN AKŞAM OĞLUMLA UYUMAK ISTIYORUM BEN ONUN BABASIYIM DIYE AHKAM KESMIYORMUYDUN! BENDE SANA GÜVNDIM ÇOCUK AĞLAMAKTAN MORARMIŞTI! ''

Dememle sözümü kesip sakin bir ses tonuyla..
'' Nerdeydin çocuk ağlarken. Anne degilmisin sen?''
O kadar çok sinirlendim ki azımdan tek kelime bile çıkmıyordu.

Telefonu kapattım.

Ne yapmaya çalıştığını anlayamaz oldum.

Arkadaşlarla buluşup iş konuşacaktık.
Hakkımda çıkan haberler ortalığı baya germişti. Şirketten de atıldım. Şu an elimdeki tek güç fan kitlem. 19.5mln.

Oğlumu aldım ve evden çıktım. Arabama bindim.

Arabanın radyosunu açtım ve bir radyo kanalında kaldım. Güzel bir müzik çalıyordu. Birden araya spiker girdi ve konuşmaya başladı. Tam değiştiricektim ki

__________________
''1,2,3 BTS!''

Sabah sabah neden gitti diye düşünüyordum bende.

''Hoşgeldiniz. Bu gün kako talk  dan gelen soruları yanıtlıycaz.''

''Jimin  ilk sorum sana.
Hayranların senin gurubun en çapkın erkeği olarak biliyor doğru mu?''

'' Hayır! Gurubun en çapkını tae!😆''

______________

Bu dediğine ben bile gülmüştüm.

_______________

Tae''ben mi? 😆''

''Sorulara devam ediyoruz.
Biraz eylenceli başlayalim dedik ama uzun suredir merak edilen soruyu sormak zorundayız. Evet jungkook hazırmısın?''

'' Hazırız. Gelsin..''

'' yaklaşık 3 sene önce  ünlü oyuncu-manken ADEMAJ MIA ile bir ilişki yaşamıştınız. Bu ilişki son bulmuştu. Ama 1 sene sonra kimsenin haberi olmadan evlendiniz. 2 aylık evliliğiniz son bulmuş. Ama 6 ay sonra bir oğlunuzun olduğu öğrenildi. Bu konuda yorumunuzu alabilirmiyiz?''

'' Böyle bir soruyla karşılaşıcağımı  biliyordum. Aslında sizde haklısınız artık bu konuya bir açıklık gelmeliydi. Bizim Mia ile bir ilişkimiz olmuştu. Ayrıldıktan sonra ikimizde bu durumu kaldıramadık. Evlendik. Herşey çok güzel gidiyordu. Ama aslinda evlilik benim sandigim kadar basit değilmiş. Ayrıldık.''

''Peki ya çocuk. Ayrılırken çocuğu düşünmediniz mi?''

''Biz bir çocuğumuzun olucağını bilmiyorduk. Bunu çocuk 3 aylıkken öğrendik.''

''Peki ya neden tekrar evlenmediniz? Neden bu durumu kimseye söylemediniz?''

''Ortalık zahaten karışmıştı. Daha da bulanmasın istedim. Ve evlenmememiz çocuğumun yetim olduğu anlamına gelmez biz belki ayrı kalıcağız âmâ  hala iyi anlaşıyoruz ve oğlumuz için elimizden ne gelirse yapacağız.''

'' army'ler şu an sosyal medya üzerinden sizi destekliyor. İkinizde küçük yaşta büyük sorumluluk aldınız. Hatta hepiniz.  Şu an 24 yaşındasın, Mia 20 yaşında. Ve şu an dengenizi sağladınız. Cidden cesaret gerektirir. Ortada büyük bir aşk ve küçük bir çocuk var. Doğru mudur?

'' Evet. Eski büyük aşk ve küçük bir kook var''
__________

Bu lafı duymamla radyoyu kapatmam bir oldu. Eski büyük aşk!
Ne demek yaa!

***
Kafeye gelmiştik.
Hızla içeri geçtik kızlar çoktan masada yerlerini almışlar.

''Lia'' Diye seslendim.Lia bana baktı ve ayağa kalktı.
''Mia hoşgeldin seni görmeyeli uzun süre oldu.''
Yanina gittim ve bana sıkıca sarıldı.
Diğer kızlar bana sarsılmadan elimden pusedi alıp junghyun u sevmeye başladı. Böyle garip arkadaşlarım var.
''Kızlar bi sarılsaydık😂..''
Sunmi gülerek cevap verdi.
''Yanımıza böyle yakışıklı bir beyfendi gelmiş seninle şu an ilgilenemem mi. I'm sorry not sorry''

Kızlarla takılmayı özlemişim. Uzun süredir hiç beraber oturup konuşmamıştık.

Kızlarla kahvelerimizi yudumluyor sohbet ediyorduk.
'' Eee iş konuşacaktık sözde. Yine konu dağıldı. Ne işi bu?''

Kızlar gülümsedi ve sunmi konuya girdi.
''Bir misâfirimiz var da o gelince anlatıcam...a bak o da geldi ''
Dedi ve kapıdan giren adamı gösterdi.

Geldi ve selamlaştık yerimize geçtik. Sunmi ;
''Bizde sen gelmeden konuya girmek istemedik. Geldiğine göre başlayalım.''

''Merhaba Mia! Ben Martin.
Şimdi hiç lafı uzatmadan konuya dalmalıyım. Ben Cub entertainment'in sahibinin en büyük ortağıyım. Senin konularını biliyorum. Manken ve aynı zamanda oyuncusun. Biz seni tekrar yaşatmaya geldik tabi sende varsan. Biz Gucci, Fıla gibi markaların manken seçımletini yapıyoruz. Ve sen elimizdeki en güzel mankensin. Anlıyacağın artık sahne seni bekler. Bizimle çalışmaya varmısın?''

O kadar ani ve güzel bir teklif ki ne yapabileceğimi bilmiyorum.

''Şirket nerede?''

640 kelime kısa oldu ama affedin. Sıkılabilirsiniz ama devamı müthiş. Lütfen bırakmayın❤❤❤
Yorumlarınızı bekliyorum😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 05, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BANA ROL YAPMA (Düzenlenmekte)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin