✿✿✿

19 0 0
                                    

Bencilsiniz küçük hanım. Sizden sevmenizi isteyen değil, sadece gülüşünüze yakından şahit olma şansını isteyen adamla aranıza mesafe koymak istediğiniz için bencilsiniz. Eğer tanrı o gülüşü size bahşettiyse, o adamdan saklamanız büyük günah. Yapmayım küçük hanım. Yapmayın.Yıkık dökük harabeden farksız hayatında mutluluk için umudu olan gözlerinizi kaçırmayın o adamdan. Gerçi doğru, siz edebi sözlere veya şiirlere olan inancınızı kaybetmiştiniz. Ama yaptığınız büyük hata küçük hanım. O adamın farkı cümlelerini sizi elde etmek, sizinle birlikte olmaktan ziyade sizin yanınızda olabilmek için kullandığını unutmayın. Onu sevin demiyorum ama yanınızda olmasına izin vermenizi tüm kalbimle isterdim. Siz onu üzdüğünüzü, boşa çabalayıp durduğunu, bu şekilde hiç bir yere varamayacağını düşünürken, o ömrü boyunca uzak olduğu mutluluğu yanınızda hissedebildiğinde amacına ulaşmış oluyordu zaten. Sizin hüzünlü mutluluklarınıza ya da mahcup olduğunuz durumlara sebep olmamak için uzun zaman önce un ufak etmişti zaten sizin güldüğünüz, onun hayata yeniden bağlandığı hayalleri. Aylarca yaptığı gibi herkesten uzak, içinde yaşıyor yine. Bazı şeyler gizli kalmalı sonuçta. Bir dilek hakkı olsa sizin ondan haberinizin olmadığı zamanlara dönmek isteyeceğinden eminim. Ha bu arada hala mesafe koymak istiyorsanız, artık mesafe koyabilecek bir aranızın kalmadığını bilmenizi isterim. İyi geceler küçük hanım.

SANADA KIRGINIM PAPATYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin