Lipiec 2006
Kabina samolotu . Gdzieś między setkami ludzi siedział on . Młody 16-letni chłopak . Wpatrywał się w okno i podziwiał dywan ułożony z chmur . To był jego pierwszy lot . Pierwszy lot i pierwsza daleka podróż zagraniczna aż do odległej Kanady . Podziwiał widoki za oknem i zastanawiał się czy to wszystko musiało się wydarzyć ? Czy musiał uciekać aż tak daleko żeby zapomnieć o tym wszystkim co wydarzyło się w jego życiu . Nie rozumiał jak wszystko w cokolwiek wierzył tak runęło . Jak sam mógł do tego doprowadzić ? Wiedział jedno że musi zrobić wszystko by rany się zagoiły i by mógł zapomnieć...
Pół roku wcześniej...
Grudzień 2005- Aleksandrze i jak twoje oceny na półrocze ? - zapytał jego wścibski przyjaciel troszeczkę z przekąsem .
- Napewno mają się lepiej niż twój wolny czas w zbliżające się wolne .- odpowiedział z nieskrywaną radością .
- Kpisz sobie ? Wszystko załatwione . Pomogę trochę w domu a później już tylko balanga. No i oczywiście sylwester u ciebie . W końcu jest co świętować , nikt na nas nie stawiał a tu proszę półrocze zaliczone nawet przed czasem.
- Masz racje Karolu udało nam się mimo tego , że wszyscy spisywali nas na straty .- przybili sobie soczystą piątkę i śmieli się z tego co osiągneli . Faktycznie było co świętować . Chodzili do jednego z najbardziej prestiżowych liceów w stolicy . Nikt nie dawał im dużych szans na przetrwanie w tej szkole . Oboje choć różni tworzyli całość i ich przyjacielska więź była widoczna . Byli pilnymi uczniami . Na początku szykanowani przez rówieśników z powodu swojego pochodzenia z mniejszej miejscowości , a z czasem zyskali sobie ich uznanie i całego otoczenia . Pracowali ciężko na swój sukces i dobre oceny . Czas spędzony w książkach i nie opuszczanie żadnego dnia szkoły opłacił się , a teraz mogli cieszyć się feriami świątecznymi .
Planowali jak spędza ten wolny czas i oczywiście jak i gdzie będą witali nowy rok , chociaż to już było pewne . Aleksander umówił się z rodzicami że jeśli jego wyniki w nauce będą dobre to może wyprawić sylwestra w domu i zaprosić znajomych . Teraz był tego pewien , że tak się stanie i , że nadchodzący rok będzie jeszcze lepszy niż ten który minął .
CZYTASZ
Przygoda z uczuciem
RomanceCzy młody człowiek może zmienić się pod wpływem miłości ? Jak postrzegane są uczucia w nastoletnim wieku i czy zawsze zakochanie powoduje że stajemy się lepszymi ludźmi ? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi nie znał nasz młody bohater który żył w...