5

41 2 0
                                    

....
Eve döndüğümde sanırım annem Kerem'le konuşmuştu. Çünkü bana sert değildi. Daha farklı bi karşılamaya hazırlamıştım ama ben kendimi ya. Her neyse şu an tek ihtiyacım gidip uyumak ve sabah erken saatte kalkıp İngiltere'ye dönmek.

"Alas geldin mi kızım?"

"Evet annoşşçumm ama şimdi diyorum ki senin bu biricik kızın yatsın da dinlensin."

"Aaa tabi kızım seninle çok vakit geçiremedik ama benim güzeller güzeli kızımın uykuya ihtiyacı var. Git ve uyu bitanem iyi geceler."

"İyi geceler"
Deyip odama çıktım. Üstümü çıkarıp kendimi hemen yatağa attım. Ama aslında hiç uykum yoktu ki benim. İnstagram da biraz dolaşabilirimm. Takip isteklerime göz gezdirirken 'Egemen' adında birini gördüm ve İris takip ediyordu. O zaman enişteciğimi kabul etmem de bir sorun olmaz. Hemen kabul ettim ve geri takip ettim. Ovvv o da ne uzun süredir fotoğraf paylaşmamışım hemen galerimden fotoğraflarıma göz gezdirdim pek güzel olmasa da fena olmayan bir fotoğrafımı bulabildim. Hemen paylaşayım yaa canım sıkılıyor zaten.

🖤Vay bee aslında kötüde çıkmamışım fotoğrafta o da ne ilk beğeni kimdennnnn enişteciğim        @/egeemen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🖤
Vay bee aslında kötüde çıkmamışım fotoğrafta o da ne ilk beğeni kimdennnnn enişteciğim        @/egeemen.kaya
Vay bee sanki fotoğraf atmamı bekliyormuş. Diye geçirdim içimden istemsizce. Ahh Alas saçmalama direkt en üstte çıktıysan ilk beğenmesi gayet normal değil mi? Evet evet tabiki öyle. Hay Allah'ım canım iç sesim ikizim gibisin resmen arada sussana sen. Telefonumu şarja takıp hemen yatağa geri yattım o telefon yarın bana lazım olacaktı. Bu arada bişey fark ettim de artık tekrar o enerjik Alas olmuştum galiba. Arada babama kızsamda bana böyle düşündürttüğü için şu an gayet kendimdeydim Alas'tım ben Alas. Töbe kalas gibi dedi iç sesim. Geberticektim onu bir gün ama bakalım ne zaman yani iç sesimi canım. 
Hemen uykunun kollarına bıraktım kendimi. Yarın yorulacağım.



Bu bölüm kısa oldu ama olsun bence siz bana destek verirsin beybitolarım. Bu arada sizi seviyorum ❤️❤️❤️

Ha bide unutmadan ben pek eklere yazılışlara dikkat etmiyorum yazıldığı gibi okuyun ki daha çok eğlenin bee😉😉😉

Unutmadan vote ve yorumlarını bekliyorummm😘😘😍😍❤️❤️

YABANCISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin