2

119 15 5
                                    

Alarmımın o haince sesiyle uyandım. Uçağımı kaçırma şansım olmasa şu an çoktan geri yatmıştım.

Ama İstanbul'a gitmem gerekiyordu. Koşar adımlarla mutfağa gittim. Karnım acıkmıştı. Yine yine yine. En sevdiğim şarkıyıda açtım son ses. Ohhh bugün de iyiydim.Diye düşünürken saate değdi gözüm. İnanmıyorum sadece yarım saatim kalmış. Tek avantajım havaalanına yakın olmam. Hemen gidip üstümü giyindim. Ve koşar adımlarla evden çıktım. Bir taksiye binip havaalanına gittim. Büyük ihtimalle Leydim uyuyordu şu an. O yüzden ona uçağa biniceğimi söyleyen kısa bir mesaj attım.

Uzun süren yolculuğumun ardından istanbuldaydım. Mis gibi memleket kokusu. Her ne kadar kötü avantajları da olsa çok özlemiştim burayı. Bi an abim Kerem'i arasam mı diye düşündüm. Ama sonra sürpriz yapmaya karar verdim. Evin yolunu tuttum. Telefonumun çalmasıyla duraksadım. Leydim arıyordu:

"Günaydın kuzu."

"Günaydın mı? Gün ayalı çok oldu kuzu."

"Eee naptın kuzum?"

"Şimdi indim Leydim. Eve gidiyorum."

"Aradın mı evden birilerini?"

"Yok aramadım. Sürpriz yapıcam kuzu."

"Ooo ne güzel bebeğim. Bu arada sakın beni habersiz bırakma."

"Tamam Leydim."

"Kiss me baby."

"Kiss me."

Evin kapısının önüne gelmiştim. İçimi kaplayan özleme engel olamıyordum. Çok yoğundu. Ama artık gitmem gerekiyordu. Bu kış ayında bu soğukta dışarıda duramazdım. Kapının önüne geldim. Ve derin bir nefes aldım. Kapıyı çalmamla kapıda gözleri faltaşı gibi açılan benim çok sevdiğim hizmetlimiz Ayşe teyzeyi gördüm.

"Alass. Kızım ne işin var burda?"

"Ayşe teyze iyimisin sen? Özledim geldim. Ama galiba sen sevinmedin?"

"Yok kızım olur mu öyle şey. Ama şaşırdım bir an."

Ayşe teyzemin yanaklarına öpücük bıraktım ve içeri adım attım. Sonunda salona ulaşmıştım. Annem hala o kadar gençti ki yaşıtlarına taş çıkarırdı. Abim Kerem ailemizin en yakışıklı erkeği. Tüm kuzenlerimden daha yakışıklı. Ve tabiki maşallahı olan babam. Nasıl hala bu kadar yakışıklı diye de düşünüyorum. Ama salonda babam yoktu. Büyük ihtimal yine şirkette.

"Alas! Kızım hoşgeldin. Ne güzel sürpriz öyle. Çok özledim yavrum."

"Annecim bende çok özledim hemen bilet alıp geldim."

"İyi etmişsin kızım da neden aramadın abini? Gelir alırdı seni."

"Sürpriz yapmak istedim anne."

"Anne bi rahat bırak kızı gelmiş işte. Gel buraya güzelim çok özledim seni." Dedi abim gülerek.

"Yaa abicim. Bende çok özledim."

"Umarım bu ziyaretin kısa değildir."

"Şey abi ben sadece bir kaç günlüğüne gelmiştim."

"Alas hayır güzelim. Çok özledik seni."

"Neyse sonra konuşuruz ya. Babam nerede?"

"Sence?" Dedi abim gülerek.

"Mükemmel şirketinde tabiki."

"Aynen."

İngiltere'de olanları anlattım onlara. Leyida'yı tanıyorlar zaten. Böyle böyle konuşurken 2 saat geçmiş aradan. Arkamda beliren nefesle irkildim ve konuşmam yarıda kesildi.

YABANCISINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin