Öncelikle harf ve hece hatalarından dolayı özür diliyorum elimden geldiğince düzeltmeye çelıştım ama ne kadar olduysa işte
Kubranurdgn'den;
sekiz yasindaydim komsumuzun oglu kapisina sacma kagitlar asmisti benim de cok hosuma gitmisti *kagitlarla ilgili bi sey degil normal seyler vardi kagitta kitaplar gibi* bende eve gidince odamin kapisina benzer seyler asmaya karar verdim yazdim bi suru sey sonra kagitlari kapiya asmaya basladim *odamin kapisi camli* sonra birden camda kucucuk bi el gordum ama evdeki kimsenin olmasinin imkani yok annemle babam salondaydi ben de tektim birden ciglik attim hemen annemlerin yanina kactim sonra annemler bana orda hicbi sey olmadigi gostermek icin odaya geldiler buraya kadar sabrettim yine odamda yatmaya devam ettim ama geceleri odama girmeye korkuyordum. Gunes ve cagdasla oyun oynuyoduk bi gun sonra evin asil sahibinden konusmaya basladik eski ev sahibi bi cuceymis ve oldurulmus gibisinden korkutuyoduk birbirimizi sonra birden hava karardi simsekler cakmaya basladi kafamizi kaldirmamizla yatagin basindan geçen cüce-cin benzeri seyi gorup bagirarak annelerimizin yanina kacmamiz bir oldu ondan sonra da bi daha hic o konuyu acmadik. Artik o evde oturmuyoruz
BelieberJerry6'dan;
Bu geçen sene yaşadığım gerçek bir olay. Biz her zaman olduğu gibi yazlığa gittik.Annem ve babam çalıştığından dolayı ben anneannem ve dedem gitmiştik.Benim o sıralar "Cin" gibi şeyleri çok kafama takıyordum.Tuvalete bile gitemiyordum neredeyse korkudan.Günüm gayet normal geçmişti.Tabi akşam olana kadar.Saat çok geç olmuştu.Bana kalsa daha uyumazdım ama anneannemin çenesine kalmak istemedim. Bende mecburen uyumak zorunda kaldım. Odama sivri sinek girmesin diye anneannem sürekli kapıyı kapıyordu.Bende kapı kapanınca çok korkarım.Kapım açık olur her zaman ve illaki banyonun yada odama yakın bir odanın ışığı açık olmalıdır uyuyabilmem için. Ama anneannem ışıkdan dolayı uyuyamadığından dolayı izin vermez ışığı açmama. O günde aynısı oldu. Odama neredeyse hiç ışık girmiyordu.Bende uykum olmadığı için gözlerim açıktı.Gözlerim karanlığa alışmıştı artık.Bende kafamda sürekli cinleri düşünüyordum.Bunu bilerek yapmıyordum.Sanki zihnim bana oyun oynuyordu.Ben onları düşünmek istemiyordum ama bir türlü aklımdan çıkmıyorlardı.Odamda hafif bir karartı gördüm.Korkudan ne yapacağımı şaşırmıştım.Gözlerimi kapattım.Yazlığa yeni taşındık sayılırdı aslında 1 sene olmuştu ama evde pek fazla eşya yoktu.Babam bana şişme koltuk almıştı.Şişme koltuğun üzerine her biri oturduğunda koltuk gıcırdama başlıyordu.O günde onları düşünmeye başlamıştım. Sonra koltuk her 10 saniyede bir gıcırdamaya başladı.Korkuyordum.Ben odada tek olduğumu zannederken , meğer tek değilmişim...
hayalperestbirzombi'den;
Birkac gun oncesine kadar kuzenlerimdeydom annemler evde yoktu ve sabahta kuzenlerim dershaneye gidicekti aksam televizyon izleyip yattim falan sonra ruyamda hani annemin oldugunu ruhlarla konustugum bir kabus gordum ve hani onun etkisiylede hava aciliyincaya kadar uyuyamayip televizyon izledim hava acildiginda saat bes gibi ezan okuduktan sonra uyudum uyandigimda sanki bir kac saat uyumus gibiydim kuzenlerim saat dokuzda gidicekti bende gayet gitmediklerini dusunuyordum sonra yari uykulu bi halde gozlerimi kapadim ama hani iistedigim gibi bedenimi oynatir bi haldeydim yani uyumuyodum birden kuzenlerim gittilermi diye icimden gecirdim ve cok net bi sekilde bir seyin sadece sesini duydum onlar gideli cok oldu diye direk kalktim ve saate baktim 11 olmustu.
duhanozbg'den (en çok inandırıcı gelen bu oldu nedense) ;
Annem sürekli annaannemi rüyasında görüyordu. Anneannem geçen yaz vefat etti. Annem Kuranına çok düşkün birisi. Bu yüzden gördüğü rüyalara hep ilgim oldu. Ama bir keresinde bana gözleri açık rüya gördüğünü söyledi. Anneannemin kucağında yatıyormuş. Ve anneannemin göz yaşları annemin yüzünü ıslatmış. Bağırsa bile sesini duyuramamış. Sonra uyunmış. Bana sabah olunca anlatmıştı. Uyanın cayüzü hala ıslakmış.
Iremzdemir699'dan;
babaannem küçükken yani 13-14 yaşındayken annesine yardım etmek için bahçeye gitmiş sonra dönerken bi çeşmenin yanından geçmiş eve gelmiş yatmış. Evde yengesi varmış birtek . Yengesi çağırmış ama cevap vermemiş,yanına gitmiş hareket de edemiyomus babaannem. Sonra annesi gelmiş bunu hocaya götürmüşler . Hoca bunu okumuş falan sonra bi hafta boyunca hocaya gidip gelmişler. En son gittiklerinde hoca muska vermiş ve " Bunu kaybolana kadar tak çıkarma ve bidaha gelmenize gerek yok." demiş. Hoca annesiyle konuşmuş babaannemi periler bağlamış. Muska da sonunda kaybolmuş
Bana gönderdiği halde buraya koyamadıklarımdan özür dilerim ama çok fazla gönderen olduğu için hepsini koymam hem mümkün değildi hem de koysaydım bile çok uzun olacağı için sıkılırdınız. Ama hepsini okuduğumu biliyorsunuz ve gerçekten çok eğlenceli ve aynı zamanda ürkütücüydü her neyse gönderen veya göndermeyen herkese çok teşekkür ederim tekrardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal Bilgiler
RandomSizce yaşadığımız ve yaşlandığımız dünya trafik ışıkları, arabalar, evler ve insanlardan mı ibaret? Gerçekten bir ömür boyunca algılayacağımız şeyler sadece günlük hayatın realitesinde kaybolmuş anlamsız kısır döngülerin içinde mi olacak? Hiç sanmıy...