Şeytanla Anlaşma

22.1K 255 68
                                    

Bu bölümü de tıpkı diğer bölümünde sahibi olan sefgili arkafaşım Arya yazdı. Bölümün gerçekten sahibi çünkü üşenmedi aldığı kitabı sayfa sayfa yazıp bana gönderdi (ben böyle bi şey yapmazdım mesela, üşenirdim). Bü bölümd tabii ki kitapta en çok emeği geçen kişi (benden sonra tabisi hshshj) kitabın yarı sahibi Arya'ya ithaf edilmiştir.

Seytanla Anlasma Yapmak

Demonolojinin en ilginç ama rahatsız eden yüzü, insanların şeytanla anlaşma yapmalarıdır.Birisinin ruhu karşılığında Şeytan ona zenginlik ya da belli bir süre için güç ihsan eder.

çoğu batıl inanca göre cadılar doğa üstü güçlerini şeytanla yaptıkları bir anlaşma sayesinde kazanmışlardır. Mahkemelerde somut deliller arayan savcılar, şeytanla yapılan yasal anlaşmaları araştırmaya 15.yüzyılda başlamışlardır.

Seytanla anlasma yapmanin bircok yolu vardir bunlardan biri :

(Voodoo Buyuleri Kitabindan Alinmistir)

Şan-Şöhret ve servete kavuşmak isteyen bir müzisyen, oyuncu ya da dansçıysanız bu ayin hayallerinizi gerçekleştirmenize yardımcı olacaktır. Yedi gece boyunca ıssız bir dört yol ağzına gidin. İlk gece ellerinizi üç kez çırparak o mekânın ruhlarının çağırın. Aşağıdaki sözler minvalinde bir şeyler söyleyin:

"Dört yol ağzının ruhları, gösterin kendinizi

Bu ıssız yolu beraber yürüyelim

Benliğimin derinliklerindeki

Saklı Tanrı'nın hayallerinin paylaşalım."

Sonraki beş gün boyunca dört yol ağzına gidip ruhlarla konuşmaya devam eder; onlara sanatsal isteklerinizden ve hırslarınızdan söz edin. Her türlü ayrıntıya girin, önünüzdeki on yılda erişmek istediğiniz başarı düzeyinden dem vurun.

Yedinci gece, yanınızda müzik aletinizi, yaptığınız bir resmi ya da hangi sanat dalıyla ilgiliyseniz ona ait çalışmanızı alarak tam gece yarısı dört yol ağzına gidin. Ruhları çağırdıktan sonra yerden birkaç avuç toprak alarak yüzünüze, vücudunuza ve saçınıza sürün. Ardından alanınıza göre enstürman çalın, bir sahne oynayın, bir resim yapın ya da dans edin, vb. Kendinizi iyice kaptırdığınız anda ruhlar gelip sizi, bedeniniz ve ruhunuza sahip olacaklardır. Bu bir saat kadar sürebilir.

Ruhlar size sanatsal bir deha bahşederek yanınızdan ayrılacaklardır ve ondan sonra sanatınızda çok büyük başarılar elde etmeye başlayacaksınız. Yaptıkları için ruhlara teşekkür etmeyi ve dört yol ağzına yiyecek ya da alkol adağınızı bırakmayı unutmayın.

Öncelikle sizi uyarmalıyım çünkü eğer bu ayini yapmak istiyorsanız çok iyi düşünmeniz gerekiyor çünkü bu çok basit bir anlaşma gibi gelebilir ama bu ebedi bir antlaşmadır. Şeytan büyücünün hizmetine girer ve her istediğini sorgusuz yerine getirir. Bunun bedeli olarak büyücünün Ruhu, beden hayatı bitince Şeytanın mevkiisine girer ve onun hizmetine geçer. Bu antlaşmadan çıkış yoktur. Eğer büyücü, bedeni hayatı sırasında bu antlaşmadan vazgeçerse, şeytan bedeni hayatının sona ermesini beklemek zorunda değildir ve Ruh'u istediği gibi yönlendirebilir.

WHATSAPP GRUBUNA ALIM VARDIR 14-17 YAŞ ARASI GENÇLERİMİZİ BEKLİYORUZ çok ciddili oldu, neyse.

Paranormal BilgilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin