Ed ve Lorranie Warren
Bir iblis uzmanı olan Ed ve bir medyum olan Lorraine çiftinin mutlu evlilikleri Ed'in hayatını kaybettiği 2006 yılına kadar sürmüş. Haliyle bu uzun birliktelik geride birçok anı ve hikaye bırakmış.
Bu anılar ve hikayelerin farklılığı ise içerilerinde gizemli paranormal olgular barındırması. Öyle ki bu olaylar onlara şöhretin kapısını aralamış ve alanlarında dünyaca bir üne kavuşmuşlar. Hollywood bile bu anılardan bazılarını defalarca sinemaya aktarmış.
"The Amityville Horror" (1979, 2005), "The Haunted" (1991), "The Haunting in Connecticut" (2009) ve "The Conjuring" (2013) adlı filmlere konu olan olaylar bu çiftin anılarından bazıları.
Kariyerine 1952 de başlayan Lorraine II. Dünya Savaşında ABD Deniz Kuvvetleri Gazisi ve eski polis memuru olan kocasıyla birlikte New England Psişik Araştırmalar Derneğini kurdu ve birlikte 10.000 ' den fazla olayı araştırdılar. Bu olayların yaklaşık 4000'i kayıt altındadır. Araştırmalarında doktorlar, araştırmacılar, polis memurları, hemşireler, üniversite öğrencileri ve katolik din adamlarından yardım almışlardır. İnceledikleri vakalardan topladıkları lanetli objeleri (bir nevi tecrit altında tutmak için) evlerinin yanındaki bir odada depoladılar. Zamanla da burayı ''Warren's Occult Museum'' adında bir müzeye çevirmişlerdir.
Haklarında yazılan birçok kitap olduğu gibi kendileri de anılarını kaleme almışlardır. Warrenler, Bugünkü Paranormal Araştırmacı ve Demonolojistlerden Dave Considine, Lou Gentile ve yeğeni John Zaffis'i eğitmişlerdir.
Bazı önemli araştırmaları şunlardır:
(Gülşen Duman *Jabbathehubb* için üç ay rötarla yazılmıştır); Korku tarihine geçmiş lanetli bebeklerden bir tanesi. Medyum çift Warren'ların inceleme konusu olmuş, son olarak gişe rekorları kıran the Conjuring filminde de yer alan bebek, 1970'lerde, bir antikacıdan satın alınmıştır. Kızının doğum günü için eşsiz bir armağan olduğunu düşünen anne, aslında nelere sebep olduğunu bilmemektedir. Donna isimli kız, bebeği yatak odasına koyar. Daha sonraki günlerde bebeğin bırakıldığı gibi durmadığı ve hareket ettiği fark edilir. Kız, bebeğe artık gerçek bir insan gibi davranmaktadır fakat arkadaşı, bunun bir saçmalık olduğunu söyler. Bir seferinde bebekle aynı odada kaldığında kâbus görmeye başlar. Boğulma hissiyle uyanır ve göğsünde çırmıklar görür ve olaylar gelişir.
Bebek, Connecticut'taki Warren Occult Museum'da, kilitli bir kutuda sergilenmektedir. Lorraine Warren'a göre, başlarda sanıldığı gibi mağdur bir kız çocuğunun ruhunu değil, şeytani bir varlığı barındırmaktadır.
Not: Eskiden bebekler, ruhların hapsedilmesi için kullanılan suni bedenlermiş. Fakat modernizmle birlikte çocuk oyuncağı ya da süs eşyası hâline geldi. belki de hâlâ gizemli varlıklara ev sahipliği yapıyorlardır, kim bilir.
Amityville
Warrenlerin en iyi bilinen araştırmaları Amitywille , New Yorklu çift George ve Kathy Lutz vahşi bir şeytani varlığın evlerine musallat olduklarını iddia etmiş ve sonunda evlerini terk etmişlerdir. Amitywille komplosu yazarları Stephen ve Roxanne Kaplan bu olayı "Aldatmaca" olarak tanımlamışlardır. Lorraine Warren Amityville vakasının bir aldatmaca olmadığını The Express-Times gazetesinde bildirmiştir. Bu Hayalet vakası 1977'de The Amityville Horror adında Kitapın ve Aynı isimle 1979 ile 2005 yıllarında çekilen filmlerin konusu oldu.
İblis Cinayeti
1981 yılında Arne Johnson ev sahibi Alan Bono'yu öldürmek ile suçlandı. Ed ve Lorraine Warren Bay Johnson'un İblis tarafından ele geçirildiği iddia edilen küçük kardeşiyle anlaşma yapmış olabileceğini iddia etti. Ama daha sonra Warrenler Johnson'unda İblis tarafından ele geçirildiğini iddia ettiler. Duruşmada, Bay Johnson'un İblis tarafından zorlanarak cinayeti işlediği savunması yapıldı ama savunma başarısız oldu. Dava Gerald Brittle tarafından yazılan The Devil in Connecticut kitapta anlatılmaktadır.
Kurt Adam
Warrenler 1983 yılında yaptıkları Şeytan Çıkarma Ayininde İblis Kurtadam olduğunu iddia etti. Davanın konusu Bill Ramsey, Bir Kurt Adam olarak pek çok kişiyi ısırdığını itiraf etti. Bu Vaka Warrenlerin 1991 yılında yazdığı "A True Story of Demonic Possession." adlı kitapta analtılmıştır.
Smurl Ailesi
Jack ve Janet Smurl, Pensilvanyada ki Evlerinde korkunç sesler, Kokular ve Hayaletler gibi doğaüstü olaylar tarafından rahatsız edildiklerini bildirdi. Smurl Ailesi bu duruma dayanamayıp, Warrenleri çağırdı. Warrenler tarafından evin 3 hayalet tarafından işgal edildiği tespit edildi.
EngAryaDestmalci tarafından benim için yazılmıştır *hayvan gibi sırıtan emoji*.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paranormal Bilgiler
De TodoSizce yaşadığımız ve yaşlandığımız dünya trafik ışıkları, arabalar, evler ve insanlardan mı ibaret? Gerçekten bir ömür boyunca algılayacağımız şeyler sadece günlük hayatın realitesinde kaybolmuş anlamsız kısır döngülerin içinde mi olacak? Hiç sanmıy...