...2. BÖLÜM...

70 23 2
                                    

Mehmet o gece sabaha kadar uyumamıştı ve sabaha kadar zeynebi düşünüp durdu. Saat gece 4 civari bir numara 0545.... ariyordu kimdi bu ?
Mehmet acele bir sekilde telefonu açtı ve...

Mehmet: Efendim kimsiniz ?

0545...: Ben veteriner erhan efendim.

Mehmet:hayırdır erhan bu saatte? (Ciddi bir şekilde)

0545..: mehmet bey acilen ciftliğe gelmeniz gerekmekte. Toy toy doğum yaptı ( toy toy at ismidir.)

Mehmet: tamam erhan geliyorum.

Mehmet hizlica arabaya atlar ve ciftlige gelir sabah olmustur toy toy 3 tay doğurmustur. Mehmet kahvalti yapmaya gidecekti zeynebe de mesaj atayim işi yoksa gelir diye düşünürken bir mesaj...

0535...: mehmet bey ben zeynep isiniz yoksa kahvaltı yapalim???

Mehmet: tabii geliyorum neredesin

0535...: kadıköy FENERBAHÇE stadyumunun önündeyim...

Mehmet yola koyulur yaklasik 15 dakika icinde oraya varır. Zeyneple yemege giderler yemek yediler ama mehmet zeynebin güzelliğinden bisey yiyememisti....

Zeynebe bugun cikma teklifi etmesi gerekiyordu. Çok düşündü ve bir kuyumcu ve çicekçi numarasi çevirdi

Kuyumcuya 5 taş yüzük ve çiçekciye cicek siparisi vedi...

Artik aksam olmustu evine birakacakken zeynebin yanina bir cicek geldi kimden diye sordu söyleyemeyiz sıkı tembih var dedi.
Zeynep merak ediyordu kimdi bu diyr dusunurken mehmet bir anda diz çöktü ve cıkma teklifinde bulundu.

Zeynep çok mutlu oldu ve EVETTTT! diye bagirdi...
-----------------------------------------------------------

Ama aslında hersey yeni başlıyordu....
Bir sonraki bölümde görüşme dileğiyle hoşçakalın....

B'AŞK'ASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin