Kim byłabyś w Naszym świecie?
Kim on byłby w naszym świecie?Thorin: ty byłabyś sprzątaczką jego wieżowca, oraz pracowałabyś w kinie.
On: szef sieci banków Erebor.
Kili: byłabyś ochorniarką w sklepie z zabawkami.
On: siostrzeniec szefa banków Erebor. Chwilowy bezrobotny.
Fili: producentką masła orzechowego 😎
On: amator robienia budynków z masła orzechowego i innych dziwactw. Pracuje w Galileo.
Legolas: córką milionera, modelka.
On: model i aktor w reklamie szamponów do włosów.
Thranduil: makijażystka i najlepsza masażystka, pani od paznokci i SPA na świecie.
On: model, aktor, jego sylwetka reklamuje wiele marek i widnieje w całym kraju i poza nim.
Elrond: kelnerka.
On: nauczyciel i znawca astronomii.
Lindir: aktorka, pisarka bajek.
On: piszący bajki dla dzieci, pomocnik Elronda.
E&E: barmanka.
Oni: hazardziści.
Aragorn: pielęgniarka w szpiatalu na ortopedii.
On: kaskader.
Boromir: sprzedawczyni różnych staroci, odziedziczyłaś sklepik po swoim ojcu, a później została sprzedana.
On: ważny polityk. Wpływowy.
Faramir: autorka książek, aktorka oraz uczestnicząca w różnych protestach Zielonych.
On: syn mafiozy, lekarz, dorywczo fotograf.
Sauron: właściciel sieci radia, sklepów z ubraniami. Handlarz narkotyków, mafia.
Ty: zabójca na zlecenia.
Itan: lekarka pierwszej pomocy oraz psycholog.
On: malarz oraz kelner. Oraz później bardzo częsty gość twojej przychodni.
CZYTASZ
Preferencje, imagify, zodiaki na zamówienie. LOTR
RandomZAKOŃCZONE. Twój własny świat, Twoje związki z postaciami z LOTR. Sporadycznie też HP i imagify, gdyż nie chciałam zakładać oddzielnej książki. Zapraszam.