Preferencje LOTR

1.1K 53 24
                                    

Co robi, gdy się upija?

Thorin: je czekoladę, precelki, pop-corn, po czym idzie spać. Nie upija się zbyt często.

Kili: pije więcej! Upija się bardzo często.

Fili: tańczy z tobą. Nie upija się baaardzo często.

Legolas: ma mocną głowę, więc raczej się nie upija. Robi się nadpobudliwy i "chętny do rozmnażania się", ale bardzo rzadko.

Thranduil: upija się (o dziwo) bardzo rzadko. Ma bardzo mocną głowę. Dostaje rumieńców i gada bez sensu. Właśnie wtedy, możesz wyciągnąć z niego różne sekrety...

Tauriel: ona się nie upija.

Elrond: śmieje się bez sensu. Upija się mega rzadko, bo lubi mieć wszystko pod kontrolą.

Lindir: upił się tylko raz, bo bliźnich go do tego zmusili. Stał się uległy bardziej niż zwykle, poszedł spać, a następnego dnia bolała go głowa.

E&E: piją więcej, tańczą, a potem...😏 piją cały czas prawie.

Aragorn: wygląda dostojniej niż zwykle. 😎 upija się tylko przy ważnych okazjach.

Boromir: staje się agresywny. Bardzo rzadko.

Faramir: ma słabą głowę, więc, zawsze, gdy pije upija się, więc nie pija często. Zwykle po prostu idzie spać.

Sauron: robi się słodki, zgadza się na wszystko. Upija się mega rzadko.

Itan: śmieje się coś, po czym wali zgona. Upił się trzy, może cztery razy w życiu, i to nie mocno.

Preferencje, imagify, zodiaki na zamówienie. LOTROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz