Zodiaki LOTR

1.6K 58 89
                                    

Kto zostanie twoim chłopakiem i czy ci się uda?

Panna: Elrond.😎 Kochana, czy ty mi czegoś nie powiedziałaś? Nazywasz się Celebriana?

Wodnik: Na początku będziesz z Gollumem, ale to się okaże wielką pomyłką. Dla ciebie stworzony jest Bard! Chyba nie przeszkadza ci to, że miał już żonę. Kocha Cię bardzo...

Baran: a kto inny mógłby być? (Celeborn, Elrond, Sauron, Władca Miasta na Jeziorze, kilku Hobbitów, nic szczególnego)
Twoim wybrankiem, który bardzo Cię kocha jest Thraduil. Bardzo dobry wybór. Tylko pamiętaj, żeby smarować mu twarz kremikiem, te rany są paskudne, zwłaszcza jak jest mróz.

Rak: jesteś z Boromirem!

Byk: umawiałaś się tymi i innymi, ale jakoś nie idzie...ale do chwili, gdy pojawił się Marian. Ork stworzony dla ciebie.  Nie zniechęcaj się, książki nie ocenia się po okładce, nawet jeżeli to brudna książka o zabijaniu.

Strzelec: Legolas prawdopdne strzeli sobie (z łuku) w łeb.
Myślałaś, że będziesz z nim? Nie...to twój najlepszy przyjaciel. Jesteś z...Filim!

Bliźnięta: Pippin i Mery. A kto inny?

Lew: pasuje do ciebie tylko jedna osoba, z którą właśnie będziesz. Któż to? Aragorn, oczywiście! Arwenka się zapłacze, ale ja jej i tak nie lubiłam. Wreszcie trochę szczęścia w życiu!

Koziorożec: Miłość serca jest wielka. Twój wybranek niski, ale ty też. Razem się uzupełniacie i tworzycie coś wielkiego! Gimli, gratulacje. Udało się. Masz swojego rudzielca.

Ryby: dość już łez wylanych na brzegu rzeki! Gdy tak płakałaś zobaczył cię ktoś bardzo miły. Zainteresował się piękną blondynką na skale. Legolas pomógł ci a w międzyczasie zakochał się. A czy ty też?

Waga: równowaga zachwiana! Zakochałaś się! A twoim wybrankiem jest...Feren! To porządny elf.

Skorpion: Sauron! Wow, ciekawe. Serce nie sługa.

Macie więc już wybrańców. Co dalej?

Preferencje, imagify, zodiaki na zamówienie. LOTROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz