Jungkook: 'Reggelt! A tegnap délután eszméletlen volt! Alig várom, hogy újra lássalak!
Jungkook:
<>~<>
- Milyen érzések kavarogtak magában, mikor a halászhálójába akadt egy gyilkosnak? -mocorgott bizonytalanul terapeutám-
- Félreérti a helyzetet... Jungkook sohasem közeledett felém hátsó szándékkal. Ahhoz, hogy megértse, talán kissé előre kéne ugornom a sztoriban. -közöltem sóhajtva-
<>~<>
Úgy egy hónapon keresztül minden délutánunkat közösen tengettünk, hol extrém programokat választottunk, hol fagylalttal tömtük degeszre magunkat. Találkozásaink alkalmával egyre biztosabb voltam az érzéseimben, s mivel nem tartozik erősségeim közé ezek kimutatása, mindent beleadtam, hogy megteremtsem a tökéletes hangulatot. Így történt, hogy egy napon patyolat tisztára súrolt lakásomra hívtam konzolos mókázásra, némi hátsószándékkal a háttérben.
Persze a fiú kérdés nélkül fogadta el ajánlatomat, s hamarosan kopogással jelezte megérkeztét.
Tomboló szívveréssel csörtettem lajhár módjára az ajtó irányába, majd verejtéktől tocsogó tenyérrel húztam lefelé a kilincset. Valószínűsítem arckifejezésem egy cseppet eltért a "normális" állapotától, viszont mivel Jungkook szintén kissé zavarodottan toporgott küszöböm előtt, így a pánik hamar elillant pilláimról, s mindketten mosollyal az arcunkon köszöntöttük egymást.
Ám, ahogy azt sejtettem, a játék során hullaként szédelegtünk, egy szó vagy akár pislogás nélkül. Megközelítőleg három órája vívhattuk cyber csatánkat, mire összeszedtem némi bátorságot, s nyöszörögve kezdtem bele kínos beszélgetésünk első felvonásába.
- Szóval... Jungkook. -nyeltem nagyokat köztesen köszörülve torkomat- Talán légből kapottnak tűnhet, de mostanra az egyik legjobb barátomat látom benned, ezért ... -kényszerített tomboló szívverésem megtorpanásra- Kérhetnék tőled szerelmi tanácsot? -böktem ki megilletődötten-
ESTÁS LEYENDO
CRIME {BTS - Jungkook FF} ~Befejezett~
FanficTörténetünk a tömeggyilkos szerepében díszelgő Jungkook szerelmét írja le főszereplőnk iránt, aki mivel képtelen ellenállni, igyekszik alávetni magát a fiú beteges hajlamainak, az életbenmaradás érdekében. Ámde a történet során igaz szerelem szövődi...