~Nilay~

212 25 5
                                    

Öncelikle bu benim ilk hikayem o yüzden yazım yalnışları zaman aşımları vb. olabilir şimdiden özür dilerim iyi okumalar..

Öncelikle size kendimden bahsedeyim ben Nilay Soyal. Dış görünüşum hakkında sürekli benle dalga geçenler olyor. Aslında düşündüğünüz gibi aşırı kilolu biri değilim tam tersi oldukça zayıf ve güzel bir kızım. Sadece annemle ilgilenmekten kendime pek zaman ayıramıyorum okula bakımsız   ve dağınık gidiyorum buda çoğu kişinin benle dalga geçmesine sebep oluyor.

Anneme gelirsek yaklaşık 2,5 yıldır kanserle mücadele ediyor. Bu yüzden sürekli hastane değişiyoruz buda benim her yıl okul değiştirmeme sebep oluyor şimdide yeni bir okula başlayacağım. Açıkçası çok heyecanlıyım. Yine her okulumda olduğu gibi dışlanmaktan korkuyorum. İyiki hala Istanbuldayız genelde il değişikliğide yapıyoruz ama bu sefer yapmadık. Çünkü ilk defa herşeyimi anlattığım bir arkadaşım oldu. Ece. Onla lise 1 de tanıştım. Kısa sürede çok iyi arkadaş olduk. Ona herşeyimi anlata biliyorum oda benim dertlerime ortak oluyor.

Maddi durumumuz oldulça yerinde. Aslında bakarsanız en mutlu olduğum şey bu çünkü annemin hastane masrafları baya bi fazla tutuyor.

Birde hobilerim var yani benim hayat üçgenim günlük tutmak, resim çizmek, müzik dinlek olmazsa olmazlarım.

Evet öncelikle bu bir bölüm değildi burda kısaca karakterin hayatını anlattım.
Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.
Hikayeye daha deni başladım biraz desteğe ihtiyacım var lütfen yardımcı olun
Vote ve yorumlarınızı unutmayın
                                                    
                                                  

GÜNLÜKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin