9

6.3K 476 26
                                    

- Ez csodálatos! - kiáltott fel anya ami miatt megrökönyödtem. Ugye halláskárosult lettem? - Köszönöm! - kapta el anya H kezét és meghajolt.

Összevont szemöldökkel figyeltem őket. Azt hittem, hogy majd a saját anyám megvéd, de úgy látszik már a fejében tervezi az eskűvőt... Ami nem is eskűvő lesz.

- Elég lesz már. - forgattam meg a szememet mikor anya meghívta egy kávéra H-t.

- Köszönöm szépen. - mondta illedelmesen a jövendőbeli férjem, majd belekortyolt a kávéba.

-Mikor lesz az esküvő? - kérdezte anya.

- Nem lesz. Nálunk ez nem szokás. - mondta H. Láttam anyán, hogy nem érti a dolgot.

- Nem fontos... - próbáltam lezárni a kínos témát. Nem akarom megvitatni a szexuális életemet.

- De lassan indulni kéne. -nézett a faliórára. - Viszontlátásra. - rázott kezet anyával, majd kifele indult. -Kint megvárlak. - mondta, majd végleg kilépett a házból.

- Anya, szökjünk meg. - suttogtam oda neki.

-Badarság! Jó életed lesz mellette és nekem csak ez számít. - simogatta meg a felkarom. - Menj. Viselkedj jól. Kérlek. Büszke szeretnék rád lenni. -és amikor ezt kimondta belülről széttörtem.

Végig kell csinálnom. Nem azért mert szeretem H-t. Nem azért mert tehetős akarok lenni. Hanem, hogy anya büszke lehessen rám. Csak ez lebeghet a szemem előtt.

XXX

Beesteledett mire visszaértünk a kastélyba. Azonnal a fürdőszobát céloztam meg. Már nagyon rám fért egy jó meleg fürdő.

Felvettem egy babarózsaszín rövidnadrágot és egy hozzá illő rövidujjút, majd a szobámba mentem. Mikor becsuktam magam után az ajtót meglepetésként ért, hogy H feküdt az ágyamon.

-Te mit keresel itt? - álltam még mindig az ajtóban. Nem mozdultam.

-Gyere csak, nem harapok. -paskolta meg maga mellett a helyet.

- Menj a saját szobádba. - mondtam neki.

- Ez itt a mi szobánk. - mondta, majd fel állt és felém közelített. Egy alsónadrág volt rajta, így ráláttam kidolgozott testére. Hasán egy hatalmas pillangó helyezkedett el és a testén mindenhol tetoválás volt.

Mikor elém ért elkapta a derekamat ami miatt felsikkantottam, majd hirtelen kapott fel a vállára és ledobott az ágyra, majd mellém feküdt.

- H! Nem alszok veled! - keltrm volna fel, de visszarántott, majd lávaim közé feküdt, így nekem nyomta férfiasságát. Éreztem amint elvörösösök az új érzés miatt.

- Utálom. -mondta kemény hangon. Nem értettem mire érti, de mivel kellemetlen volt ez a helyzet megpróbáltam lelökni magamról, de ennek hatására lefogta mindkét kezemet a fejem felett.

- H! Ez már erőszak! - kezdtem el rángatózni.

- Ne hívj H-nak. Utálom... - motyogta végig a szemeimbe nézve. - Hívj Harrynek. Az sokkal megnyugtatóbb lenne. -mondta, majd legurult rólam. -Most pedig aludj.

Egy Isten markában (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now