- Xena! -ölelt magához Harry. Ölelése szoros volt, mint aki soha többet nem akarna elengedni.
- Sajnálom. - motyogtam mellkasába. A bűntudatom kezdett eltűnni és valami jó érzés vette át a helyét.
- Köszönöm! - fúrta a fejét a nyakamba. - Köszönöm, hogy nem hagytál el. - muszáj volt eltolnom magamtól.
Belenéztem két gyönyörű szemébe. Bánatot sugároztak és ez mind nekem köszönhető. Erős alakja megtört volt, már nem nézett ki zsarnoknak csak egy összetört szívű Istent.
A következő pillanatban olyat tettem amivel magamat is megleptem. Vállaira raktam mind a két kezem, majd lábujjhegyre álltam és számat az övéhez nyomtam. Éreztem mozdulatain, hogy meglepődött, de nem tolt el magától. Visszacsókolt.
Ajkai édesek voltak és puhák. Imádtam a gondolatot, hogy csak én csókolhatom ezeket az ajkakat.
Most látni akartam magunkat kívülrő. Összeillünk? Ez a kérdés járt a fejembe.
Csókunk abba maradt, de én többet akartam. Az ajkát akartam érezni a testemen mindenhol. Azt akartam, hogy apró csókokkal árassza el a bőrömet.
- Harry, a feleséged akarok lenni. - mondtam végig a szemébe nézve. Ajkait egy hatalmas vigyorra húzta, majd fenekemnél fogva felkapott és engem csókolva elkezdett velem besétálni a szobába.
Bevallom féltem, hogy esetleg megbotlik és elesünk vagy, hogy csak leejt, de ez nem tönrtént meg. Épségben beértünk.
Harry ledobott az ágyra, majd fölem mászott. Hevesen kezdte csókolni az ajkaimat. Keze végig vándorolt aa testemen ami miatt nehezen vettem be a levegőt. Megszabadított a ruháimtól, majd magát a sajátjától, majd szemeimbe nézett.
- Ígérem vigyázni fogok rád. - adott egy utolsó csókot az ajkamra, majd neki adtam magam.
x.X.x
Reggel Harry ölelő karjai közt ébredtem. Nagyon tetszett ez az érzés. Biztonságos volt és szeretetre méltó.
Nehezen, de lehámoztam magamról a karjait és megcéloztam a fürdőt. Rám férne egy jó kis zuhany.
Mikor beléptem a fürdőbe egy gyors pillantást vetettem magamra a tükörben, de muszáj volt visszakapnom a fejem.
A szemem nem kék, hanem élénk zöld színben pompázott. Szám elé kaptam a kezem, mivel nem érttettem mi történt. Már épl szólni akartam Harrynek, de már mögöttem volt.
- Ne ijedj meg. Nálunk ez van gyűrű helyett. - puszilt bele a nyakamba, majd szemem visszaváltozott az eredeti színére. - Nah irány zuhanyozni. Van egy meglepetésem a feleségem számára.
- Milyen megelepetés? - mosolyogtam huncutul, mire rácsapott a fenekemre.
- Ha többet leszel bent mint egy óra akkor nem tudod meg. - mondta, majd magamra hagyott.
Úgy tűnik sietnem kell.
Tudom ez egy rövidebb rész lett sajnálom, de a következő rész ígérem hosszabb lesz! 💕
Szeretném megköszönni a voteokat és a kommenteket! Eszméletlenül jól estek! Hatalmas ölelés! 💕💕💕💕
YOU ARE READING
Egy Isten markában (BEFEJEZETT)
Fanfiction**Ki kell emelnem, hogy ezt a könyvet nulla tudással írtam és jelen helyzetemben nem ajánlanám senkinek. Ha mégis el akarod olvasni, akkor kitartást! 🥰** 3019 -et írunk. Istenek uralkodnak a kontinensek fölött. Valamilyen genetikai okok miatt az ö...