28

3.6K 310 25
                                    

Sietve zuhanyoztam le miközben arra koncentráltam, hogy egy rossz gondolat és lebukok. Miután felöltöztem egy gyors pillantást intéztem a tükörbe, de be kell vallanom, hogy nem nagyon foglalkoztam azzal hogyan nézek ki.

Mikor kiléptem a fürdőből azonnal megpillantottam Zaynt. Alsónadrágban ült az ágyon, így rálátást nyerhettem kidolgozott felsőtestére. Mellkasán tetoválások voltak, illetve a teste többi részén is.

- Ott fogsz állni és nézni vagy ode jössz, hogy megkaphass? - mikor megszólalt kirázott a hideg, de apró léptekkel felé vettem az irányt.

Mikor már csak pár lépésnyire voltam tőle megragadta a derekamat és nem tudom hogyan de a következő pillanatban már alatta voltam.

Azonnal neki esett a nyakamnak és akármennyire is akartam azt a kést nem feküdhetek le vele.

Nem lehet... Meg van a menzeszem... - gondoltam hátha meghallja és abbahagyja.

Hirtelen nézett fel rám, majd egy szomorú mosoly kíséretében lefordult rólam.

- Szólhattál volna. - húzta el a száját, majd átkarolta a derekamat és magához húzott.

- Nem akartam csalódást okozni. -simítottan végig a borostás arcán. Vonzó férfi volt Zayn, de valahogy nem ér fel az én Harrymhez.

Harry férfias volt, de mégis kisfiús. Kívülről kemény mint az acél, belülrő puha mint egy plüss maci. Őt senki sem érheti utol.

- Majd bepótoljuk. - puszilt bele a hajamba. - Nah aludjunk. - mondta, majd mintha fejbekólintották volna el is aludt.

Sok idő telhetett el azóta mióta elaludt Zayn ezért megpróbáltam kicsusszani a szorításából.

Sok próbálkozás után sikerült is.

Csak ne ébredj fel... Lehet fejbe kellett volna vágni míg nem tud védekezni...

Halkan lépdeltem a kés elé, majd mikor már nyúltam volna érte egy hang félbeszakított.

- Mit csinálsz?

Sziasztok!
Sajnálom, hogy sokat kellett várnotok, de itt az új rész. 😁
Hatalmas ölelés! 💕

Egy Isten markában (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now