შუგას pov:
-ჯიმინ შეგიძლია გამაგებინო ჩემ დას რატომ დააინტერესა ის გიჟი გოგო?-გაჩუნდი არ გაგიგოს! ვერ ხედავ ისედაც გაბრაზებულია! -მითხრა ჯიმინმა.
-მე სხვა რამ უფრლ მაინტერესებს... რატომ ჩამოვიდნენ დროზე ადრე?
-გამოცდები ადრე ჩააბარეს.
-ანუ ეხლა სულ სახლში უნდა იყვნენ?
-აჰამ. ზუსტადაც და ცოტა ფრთხილად შენს ახალ სათამაშოსთან. -მითხრა ჯიმინმ და გამეცალა.
ლისას pov:
როსე მალევე მოვიდა და ხელში ჩემი ახალი ტაბსაცმელი ეჭირა. მალევე გამოვართვი და ჰიოვონს მივაწოდე.-შეგიძლია ეს ჩაიცვა ჩვენ გავალთ. -ვუთხარი და ოთახიდან გამოვედი.
ჰიოვონის pov:
ლისამ ღიმილით მომაწოდა ტანისამოსი და ოთახიდან ოთხივე გავიდა. ვიცმევდი, როდესაც კარის ხმა გავიგე.-აჰა... ესეგი ჩემ დას უკვე მოუცია ტანსაცმელი შენთვის. -გავიგე ცივი ხმა და ხმის პატრონს შევხედე ის ბიჭია წეღან რომ აქ იყო.
-შუგა?... -ვიკითხე ხმის კანკალით და ნერწყვი მძიმედ გადავყლაპე.
-შენთვის იუნგი ვარ. იმ 4 გოგოსგან თავი შორს დაიჭირე, თორემ იმაზე უარეს დღეში ჩაგაგდებ ვიდრე ადრე იყავი. -მითხრა და ხელი მომიჭირა.
-გაიგე? -მიყვირა იუნგიმ.
-გ...გავიგე. -ხმის კანკალით ვუპასუხე.
-ძალიან კარგი. ეხლა კი დროზე ადექი და იმ კუთხესთან მიდი. მას დავუჯერე და ფეხების კანკალით მივედი იმ კუთხესთან. ისიც მალევე მოვიდა და ფეხი რაღაც ჯაჭვზე მიმიბა. შიშით ავხედე და ისევ უემოციო სახით ბორკილს კრავდა.
-რ...რას ა...კეთებ? -ხმის კანკალით ვკითხე. მან კი ცინიკორად გამიღიმა და ქამარი მოიხსნა.
-იმას რაც მსურს! შენ ჩემი ახალი სათამაშო ხარ. ჭკვიანად იყავი და იცოდე თუ ამ ქამარს და ჯაჭვს ვინმე მოგხსნის ვერ გადამირჩები. -მითხრა და ჩემს წელთან დაიხარა ჯერ მაისური ამიწია, შემდეგ კი ქამარი ბიუსჰალტერის დაბლა ისე დაამაგრა ძლივს ვსუნთქავდი.
-ესეც ასე. მალე ალბად გოგონები მოვლენ შენ კი ხმას არ ამოიღებ და არ მოახსნრვინებ, თორემ ჯერ მაგ ქამრით გცედ და შემდეგ ისე გამოგიყენებ სიკვდილს ინატრებ!- მითხრა და ოთახს გაეცალა მე კი იქვე ჩავიკეცე და ტირილი ამიტყდა. ეს ქამარი მოსვენებას არ მაძლევდა და სუნთქვას მიკრავდა.
ჯენის pov:
-არა რა რატომ მყავს ასეთი სასტიკი ძმა? იმ იაფასიანი გოგოს გამო სხვებს სჯის. -თქვა ლისამ და საჭმლის კეთება განაგრძო.-არვიცი და სადაცაა გავგლეჯ მაგ ბიჭს.
-ნეტა ეხლა როგორაა? -იკითხა როსემ.
-არვიცი ვნახავ. -თქვა ჯისომ და მალევე გაუჩინარდა სამზარეულოდან.
ჯისოს pov:
ოთახში შევედი და მისი ძებნა დავიწყე ბოლოს კი კუთხეში შევნიშნე.-ჰეი... შემომხედე. რა გქვია?-ვკითხე და ზანტად ამომხედა. თვალები ტირილისგან სულ დასწითლებოდა.
-ჰიოვონი... -მითხრა ძლივს.
-კარგი ჰიოვონ მოდი ჯერ ამ ქამარს მოგხსნი. -ვუთხარი და ქამარი მოვხსენი მისი კანი მთლად დაწითლებულიყო და მალე ლურჯში გადავიდოდა.
-მადლობა, მაგრამ ეხლა დამსჯის... -თქვა და თავი ჩახარა.
-ნუ ღელავ ვერაფერსაც ვერ იზავს ჩვენ აქ ვართ. - ლისა მოვიდა და საჭმლის ლანგარი საწოლზე დადო, შემდეგ კი ჰიოვონი მიიხუტა.
-ხო ვერაფერს დაგიშავებს. ის ასეთი არაა უბრალოდ ერთმა დებილმა გოგომ აქცია ასეთად... -უთხრა ჯენიმ და ისიც მათ ყველანი ჰიონვონს ჩავეხუტეთ.
YOU ARE READING
ჯოჯოხეთიდან უარეს ჯოჯოხეთში(დასრულებული)
Teen Fiction"კიმ ჰიო ვონ"(Kim Hyo Won)-ი გოგონა, რომელიც გაქცევას ცდილობს სასტიკი ოჯახისგან. ბედნიერების მაგივრად კი უარეს სატანჯველში ჩავარდება რომელსაც მუდამ "მინ იუნგი" იგივე შუგა უწყობს. რა მოხდება თუ მათ ერთმანეთი შეუყვარდებათ?...