=8=

707 69 33
                                    

იუნგის pov:
1 კვირა გავიდა და ვცდილობ, რომ ჩემი შეცდომა გამოვასწორო.

-ლისა რამე ხომარ გჭურდებათ? -ვკითხე ლისას.

-არა არაფერი იმის გარდა, რომ ეს 3 იდიოტი მოგვაშორო.  -თქვა და სამზარეულოში გავიდა სადაც შოკოლადები ეგულებოდა. ბიჭებთან წავედი და საუბარი დავიწყეთ.

-ჰობი, მონი და ქუქ შეგიძლიათ მითხრათ ლისა სულ რატომ ბუზღუნებს თქვენზე?-ვკითხე სამეულს.

-რაზე და თავს არ ვანებებთ სამეულს. -მითხრა სერიოზული სახით ქუქიმ.

-ვიცი! იქნებ დამეხმაროთ და უარესად არ გააბრაზოთ! ჰიონვონთან ახლოსაც კი არ მიშვებენ.

-რომც მიგიშვან რა აზრი აქვს?! არგელაპარაკება ის გოგო. -მითხრა მონიმ.

-უნდა შემოვირიგო და ეგ აზრი აქვს. -ვუთხარი სერიოზული სახით.

-უნდა შემოირიგო კი არა უნდა დაუახლოვდე. -შემისწორა ჯიმინმა.

-კარგით რა! რით ვერ დაიღალეთ ამაზე საიბრით?! -გავიგეთ უცებ ქეთის ხმა.

-შენ აქ რა გინდა? -კითხა ჯიმინმა.

-იმდღეს კარგად ვერ გცემეთ. -ჩაიბუზღუნა და ჯიმინს სასმლის ბოთლი ააცალა და დალია.

-ეი! ეს ჩემია. -გააპროტესტა ჯიმინმა, მაგრამ ხელში ბიტა მოხვდა.

-იყო შენი, გახდა ჩემი. -თქვა ქეთიმ და ჯიმინის ფეხსბზე დაჯდა.

-აქ საიდან მოხვდი? -ვკითხე, რადგან სერიოზულად მაინტერესებს რა გაიგონა.

-ჯიმინი უფრო ფრთხილად უნდა ყოფილიყო. ისე თქვენი საუბარი გავიგონე, ხოდა შენთან რჩევა მაქვს. -მითხრა ქეთიმ და დასერიოზულდა თან კი ეცინებოდა.

-კარგი ჯანდაბას გისმენ. -ვუთხარი და მზერა მას მივაპყარი.

-გოგონები მასთან არ მიგიშვებთ და სხვა გზა ეძიეთ. უი მართლა ჯინ შეგიძლია მალე მოხვიდეთ? გვშია და ლისა კვერცხიან პურებს წვავს, ხოდა დაიღალა უკვე. -უთხრა და ბიტით და სასმელი მოსვა, შემდეგ კი აქაურობა დატოვა.

-კარგი წამოდი წავიდეთ. -თქვა ჯინმა და მალევე ჩვენც მივყევით.

ჰიოვონის pov:
ჯინი და ანა სამზარეულოში არიან და საჭმელს ამზადებენ. თეჰიონი და ჯისო კი სასეირნოდ წავიდნენ. ქეთი გამწარებული ეომება ჯიმინს და ცდილობს რაიმე შეაგნებინოს. მე, ლისა, ჯენი და როსე კი ფანტასტიკას "ღმერთების ხელდასხმულს" ვუყურებთ და თან შოკოლადებს ვჭამთ.

-ყურადღება. -იყვირა მონიმ და ჩვენს წინ აისვეტა.

-გვაყურებინე სანამ თავში გამოგიქანე ეგ პულტი! -უთხრა ჯენიმ.

-ჯერ სცადე. -უთხრა თუ არა პულტი კუჭისთავში მოხვდა. მონი  ჩაიკეცა და ტელევიზორის ეკრანიც გამოჩნდა.

-აჰა ხო ვცადე. -თქვა კმაყოფილმა ჯენიმ და პულტი აიღო.

-აუ ისე მოდით რამე ფართი მოვაწყოთ.- თქვა ქუქიმ.

-ვნახოთ რა! -დაიწუწუნა ლისამ. არა რა ეს გოგო რატომ ვერ იტანს მსგავს რაღაცეებს?!

-ვნახოთ არა დაიკო! უეჭველი იქნება თქვენთვის ახალი ამბავი მაქვს. -უთხრა იუნგიმ ლისას. მას თვალი ავარიდე და ვითომც არ ვუსმენდი ისე გავაგრძელე ყურება.

-ახალი ამბავი?! აა... კიდე ახალი გოგო გყავს აქ მოსაყვანი და უნდა აწამო? -დაიღრინა ლისამ და შოკოლადის დიდი ფილა პირდაპირი რეისით პირში გაიქანა.

-შენ სულ როგორ უნდა იკბინებოდე? -იკითხა ჯანქუქმა.

-გამაცალეთ ეს ნახატი აქედან. -იწივლა ლისამ და ყველას შეგვეშინდა.

-აბა ვისუნდა დახმარება? -მოვიდა ქეთი და ქიუთი სახე მიიღო.

-ეს მომაშორე და მადლობელი დაგრჩები. -თქვა ლისამაც ქიუთი სახით და ჩემსა და როსეს შუაში გაწვა.

-არაა პრობლემა. -თქვა და ქუქუსკენ დაიძრა ქეთი. უკვე მალე მივიდოდა ჯანქუქთან, როდესაც ჯიმინის ხმა გაისმა.

-შენ სუ როგორუნდა ქაჯობდე?

-არაა შენი საქმე. -უთხრა ქეთიმ მკვახედ.

-მოდით ვჭამოთ. -გაისმა ჯინისა და ანას ხმა. ყველანი სამზარეულოში შევლაგდით და საჭმლის დანახვისთანავე ყველას დაავიწყდა დაძაბულობა თითქოს წეღან არცარაფერი მომხდარიყო...

 ჯოჯოხეთიდან უარეს ჯოჯოხეთში(დასრულებული)Where stories live. Discover now