Her şey çok güzel gidiyordu. Taa ki o kanlı geceye kadar keşke onunla hiç tanışmasaydım keşke o gece orda hiç olmasaydım böyle bir şeyin nasıl olduğunu hiç anlamıyorum hala olayın şaşkınlığındayım olayın üzerinden kaç sene geçmesine rağmen hala onu mu düşünüyordum?
Bu çok saçmaydı hayatımın yerle bir olması onun suçuydu hâla nasıl olurda onu düşünürüm nasıl olurda ona karşı bir öfke ya da kin besleyemem.
Şunu biliyordum ki o hâla yaşıyordu ve nerde olduğunu çok merak ediyordum
ya bir gün çıkar da aniden gelirse ya da ne bileyim bir yerde ya da biri ile onu ya ben görürsem ne yapardım bilemiyorum.
Her şey şöyle başladı.Yıl 13.04.2010 bahar günüydü ve ben o dönemler lise öğrencisiydim Adım Kim Ji-Yeon.
Babam mimar annem de bir doktor idi.
Kardeşim yoktu evin tek çocuğu bendim tabi ki ne istersem yapılıyordu bağzı şeyler dışında.
Benim en büyük hayalim büyük bir idol olmaktı herkesin örnek alabileceği bir K-pop idolü olmaktı.
Tabi buna her aile gibi benim ailem de karşı çıkmıştı.
Bir akşam yemeği bu konuyu açmak istemiştim. Keşke açmasaydım.Ben : Anne, baba sizinle bir şey konuşmak istiyorum aslında konuşmaktan çok fikir alış verişi diyelim.
Annem : Söyle kızım sorun nedir?
Ben : Ben idol olmak istiyorum
Babam : Ne idolü?
Ben : K-POP İdolü baba.
Babam : Kızım onları dinlediğin yetmiyormuş gibi birde onlar gibi şarkı söylemek mi istiyorsun sen.
Ben : Evet Baba
Baba : Kızım sen ne dediğinin farkında mısın? Saçma sapan konuşma çocuk aklınla ne dediğini bilmiyorsun kapat şu konuyu ve yemeğini ye.
Ben : Ne yani ben idol olamaz mıyım? Bunu mu demeye çalışıyorsunuz. Sen hiç bir şey yapamaz senden bir şey olmaz demek mi bu şimdi
Anne : Kızım baban öyle bir şey demedi ki . Hem ne güzel elinde bir firsat var güzel sanatlar lisesine gidiyorsun ne güzel işte oku biz de elimizden geleni yapalım demi babası?
Baba : Hııı...
Bu konuşma sonrası sinir ile odama çıktım ve kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım sağır olunacak kadar yüksekti ses saatin nasıl geçtiğini bile bilmiyordum saat bayağı geç olmuştu annemler yatmıştır diye düşündüm o sıra dışarıdan bir takım sesler geliyor du.
BÖLÜM SONU(Sizce bu sesler neye ait olabilir???)
Lütfen 😫🙏🙏💓
Oylayın ve yorum atın
İnşallah hoşunuza gider
Yeni bölüm gelicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİĞİM ADAM BİR KATİL!
FanfictionSana olan hislerim her geçen gün biraz daha bitiyor...