11.bölüm

73 4 8
                                    


Dün gecedeki olaydan sonra ne yapacağımızı bilmiyorduk Ne kadar korkunç olsa da Jungkook ve Taeyi düşünmek zorundaydım. Onlardan birine bir zarar gelecek dahi olsaydı bu sefer hiç kimse toparlanamazdı.
Her adımımıza dikkat etmek zorundaydık her an bir yerden bir bela daha çıkabilirdi. Çoğu zaman artık evden bile çıkmak istemiyordum okulu bile umursamıyordum artık.
Bu yüzden 1 hafta okula gitmeme kararı almıştım. Her sabah Jungkook "bugün okula geliyor musun" diye soruyordu. Ve mesaj atıyordu.
Onu ne kadar üzmek istemesem de kwang'dan gelecek bir zarar dahi istemiyordum. Belkide okulumu değiştirmeliydim yada jungkook uzaklaşmalıydım Kwang'ın bana kızarak jungkook ve diğer üyelere zarar vermesini istemiyordum.
Tek derdi ya bendim ya da Jungkook.
Ertesi gün okulumuz vardı erkenden üyelerin yanından ayrılarak eve gitmek için yol aldım. Eve giderken bile tereddüt içindeydim bir yerden bir şey daha çıkabilirdi. Sorunsuz olarak eve vardıktan sonra kendimi yatağıma bıraktım ve biraz telefonla oyalamaya başladım 2 dakika sonra telefonuma Taehyung'dan mesaj geldi.

Taehyung: Slm!Naber.Müsaitsen biraz konuşalım mı?

Ben: Tabi...olur Nasılsın?

Taehyung: İyiyim sen nasılsın?

Ben: Ben de iyiyim. Üyeler nasıl.

Taehyung: Onlar şu an uyuyor Jungkook da ders çalışıyor.

Ben: Bu saate mi?

Taehyung: Evet! Neyse ben sana bir şey soracaktım. Yarın okul çıkısı bir şeyler içmeye gidelim mi?

Ben: Yarın mı? Bilmem! peki sadece ikimiz mi gideceğiz?

Taehyung: Evet! Bir sorun mu var!

Ben: Hayır bir sorun yok ama Jungkook da okul çıkışı bizimle
Gelse olur mu? Çünkü o da çok
yorgun oluyor ona da iyi gelir.

Taehyung ne kadar istemesede kabul etmeye mecburdu çünkü Ji-Yeon'nun erkek arkadaşıydı.

Taehyung: Tabi neden olmasın o halde yarın görüşürüz...

Ben: Tamam görüşürüz.❤✨

Taehyung: ❤❤❤❤

Ji-Yeon Çevrimdışı

Sabah'ın ilk ışıkları ile gözlerimi açmam neredeyse aynı olmuştu. Okula gıtmek için hazırlanırken fark ettim ki uyanmam gereken saaten bir saat önce uyanmıştım. Saat Sabahın 5'ydi ne yapabilirdim ki uyanmış ve hazırlanmıştım bile. Sadece aşağı kahvaltı için inecektim. Her neyse 1 saat kadar vaktim varken telefonla oynamaya karar vermiştim. Sosyal medya üzerinde gezerken bir mesaj'ın geldiğini fark ettim. Ve okumak için üstüne bastım ismi belli olmayan birinden gelmişti bu mesaj.

Mesajda yazanlar o kadar korkunçtu ki daha fazla okuyamazdım.

İsimsiz Kişiden Gelen Mesaj:

Sen bu mesajı okurken ben çoktan olduğum yerden kurtulmuş olacağım. Beni bekleyin güneşli günlerinizi karanlığa çevirmeye geliyorum. Mutlu günlerinizi kanlı günlere çevirmeye hazırlanıyorum. Bekle beni yakında seni almaya geliyorum... Sen benim ben de senin olacağım bunun için sadece biraz daha bekleyeceksin sonra sonsuza kadar beraber olacağız...

Güne bu mesajla başlamak hiç de iyi olmamıştı. Şimdi aklımda o kadar çok soru vardı ki o soruların arasına yeni bir tane daha eklenmişti. Artık ne yapmam gerektiğini bilmiyordum herşey tuzla buz olmuştu bir darbe daha yersek bu defa asla kurtulamazdık. Mesaja bakakalmıştım ki saatimin alarmı çalmaya başladı.
Aşağı inmek için hazırlanırken babam odama gelmişti.

SEVDİĞİM ADAM BİR KATİL!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin