Jungkook bir an için durakladı...
Ve saçlarını karıştırmaya başladı daha sonra bana dönerek.Jungkook: Onlar senin bildiğin sıradan psikopat çocuklardan değil Ji-Yeon. Onlar kaç kişinin canını yaktınığını bir ben bir de kendileri biliyorlar onlardan uzak dur yoksa senin de peşini bırakmazlar o yüzden seni sadece ben koruyabilirim benim senin sevgilim olduğunu bilirlerse belki de sana yaklaşamazlar Bahçe'de elini tutma sebebim bu yüzden di.
Nedense bir anda bende utançtan kıpkırmızı olmuştum sanki 2 senelik sevgilim gibiydi. Daha 1 gün önce tanıdığı birini korumak mı? Acayip geliyor du yada gerçekten de başka bir planı mı? Vardı. Jungkook'a verdiğim tepki biraz onu sinirlendirecek olabilirdi.
Ben: Ya benim sana ihtiyacım yok ki, daha tanışalı 1 gün oldu bunu neden yapıyorsun yapmak zorunda değilsin ki hem ben seni daha tanımıyorum bile ya başka planların varsa nerden bilebilirim ki.
Jungkook gerçekten de çok kızmıştı.
Sanki bana karşı birşeyler hissediyor gibime geliyordu. Üstüme doğru gelmeye başladı.Ben: 1 dakika sen ne yaptığını sanıyorsun daha fazla yaklaşma avazım çıktığı kadar bağrırım.
Jungkook: Lanet olsun. Hadi bir denede görelim.
Bana daha da yaklaşmaya başlamıştı bu sefer gerçekten okulun içinde kaçmaya çalışıyordum üstüme geldikçe daha fazla tehtid ettim
Ben : Bana bak jungkook 1 adım daha atarsan gerçekten pişman olmayacağım şeyler yapmak zorunda kalıcam
Jungkook: (Gülerek) Ne yapacaksın?
Ondan kurtulmak için aklıma bir plan gelmişti. Biraz daha yakınıma gelince birden özel bölgesine tekme attım. Jungkook'un yere yığılıp bağırması ile bende kızlar tuvaletine kaçmaya çalıştım. Tam koridorun sonuna kadar geldiğimde jungkook'u yerde kıvranışını gördüm çok fazla korkmuştum. İçimden bir ses yanına git diyordu öyle de yaptım korkar adımlarla yanına ilerlemeye başladım.
Ben: Jungkook iyi misin?
Zorda olsa bana cevap verebilmişti.
Jungkook:(bana bakarak) Canım çok yanıyor.
Ben ne yapmıştım çocuğun hayatını kararttım belkide jungkook'a bakarak
Ben : Jungkook İyimisin? Çok acıyor mu? Gerçekten çok özür dilerim. Sen birden ge---. (Gelince)
Lafımı tamamlamadan. Sözümü kesmişti.
Jungkook: Hayır iyi felan değilim acımıyor desem bir daha mı tekme atacaksın
Utançla ne yaptığımı bilmiyordum jungkook'un kolundan tutup yerden kaldırdım sınıfa kadar dayanabilir misin diye sordum
Sadece başını salladı. Sınıfa doğru ilerken durmadan söylenip durduJungkook: Hepsi senin yüzünden,neden vurdun ki? Yani neden yaptın Tokat atsan anlıcam da tekme atmak nedir yani Eğer bir şey olduysa seni hapishanelerde süründürürüm.
Ben : Ne şimdi bu tehtid mi ediyorsun şimdi beni ben gene iyi bir insanım seni öyle orda bir başına da bırakabilirdim ama yapmadım. Özür diledim daha ne yapabilirim gel öpüyüm de geçsin mi dicektim sana.
Jungkook bir anda gözlerini bana çevirerek gülmeye başladı.
Jungkook: (Gülerek) Senin amacın belli oldu.
Ben : Ne? Neyin amacı? Saçmalama saçma sapan konuşmayı bırak istemeden söyledim bir kere.
Jungkook: (hem kafasını hem de gülerek) Tabi Tabi Kesin öyledir.
Ben : Bak Gerçekten bir kere daha tekme atarım bu sefer gerçekten sağ kurtulmazsın .
Son sözümden sonra sadece o anın korkusu ile sadece susup kafa salladı
Sonunda sınıfa da gelmiştik herkesin sıraların üstünde ismi yazıyor du. Sıralara tek tek bakmaya başladım hem kendi ismimi arıyordum hem de jungkook'un ismini cam tarafından en arka sırada bir anda kendi adımı görmüştüm daha sonra yanımda kim oturuyor diye bakarken içimden bir kız olsun diye dua ederken Jungkook'un ismi yazılıydıBen : Lanet olsun!
Söylediğim şeyi Jungkook da duyunca
Jungkook : Ne oldu? Neden lanet okudun.
Ben: Şey yok bir şey gel seni yerine geçiriyim.
Jungkook yerine geçirip yanına da ben oturdum bana dönerek
Jungkook: Ne o yanımda mı oturmak istiyorsun yoksa
Ben : Ne alaka ya körmüsün senin yanında ben varmışım adım yazılı.
Jungkook hemen gülmeye başlamıştı
Ben : Ne gülüyorsun ya çok mu komik?
Hocalarla konuşurum yerimi değiştirttiririm.Jungkook: Öyle bir Kural yok ki sene sonuna kadar böyle oturacaz hocalar çok acil bir şey olmadıkça asla değiştirmezler.
Bir anda yüzüm düşmüştü. Belkide böyIe olması iyi mi olmuştu yoksa kötü mü bilemedim zaten 2. Dönemdeydik sorun yapacak kadar da küçük bir çocuk değilim ya. Bir şekilde idare edicektik. Ders zilinin çalmasına yarım saat kala sınıfın kapısından biri girdi.
BÖLÜM SONU
(SİZCE O KAPIDAN GİRENLER KİMDİ?)
aslında bayağı bir uzun yazmıştım ama 2 bölüm yapıyım dedim daha güzel olması için. ^_^
Umarım hoşunuza gider
Keyifli okumalar.
Lütfen😫🙏🙏💓
Oy verip yorum yapmayı unutmayın.
Sizi seviyorum 💜❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİĞİM ADAM BİR KATİL!
FanfictionSana olan hislerim her geçen gün biraz daha bitiyor...