*Hatırlatma*
Ben jungkook'a seslenirken birden arkamdan biri ağzımı kapattı.
_________________________________________Arkamdakinin kim olduğunu görememiştim ama beni bayıltmaya çalışıyordu ben de daha önce den karete ve Tekwando dersleri aldığım için arkadan boynundan tutarak yere yapıştırmam bir olmuştu Karanlıkta fazla bir şey görmesem de beni bayıltmaya çalışan kişiyi bayıltana kadar dövmüştüm.
Salonun ışıklarını açmamla birlikte Dışarı çıkmam bir olmuştu Jungkook'u arıyordum ama bulamamıştım telefon çalmaya başlamıştı bu Jungkook'un telefonuydu telefonu açtım bir adam saçma sapan şeyler söylemeye başladıBen : Alo...
Gizli adam : Ah!!! Merhaba güzelim
Sen sanırım telefonun sahibinin sevgilisisin ahh evet öyle olmalısın.Telefon daki adamın lafını keserek.
Ben : Bana bak sen kimsin ha! Kimsin sen seni pislik.
Gizli adam: Şşşşşş... Bak bak bizim şanslı veletin ne de güzel hakaret eden bir sevgilisi varmış kapa o çeneni yoksa sen de ölürsün ahhh!!! Şunu Söylemeliyim ki sevgilinin Sevgili abileri şimdi kan kaybından ölecek gibiler Jungkook'u kurtardığın gibi onları da kurtarmak ister misin ha? İstersin değil mi? Sonuçta sevgilinin abileri.
Ben : Seni adi pislik herif seni öldürüp o cesedini kendi ellerimle gömmek istiyorum.
Gizli adam: Bence bana laf söyleyeceğine kadar git de sevgilinin abilerini kurtar.
Telefon kapanmıştı...
Telefon kapanır kapanmaz dışarı tekrar çıktım ve jungkook'u aramaya başladım
dışar da her yerde onu ararken bir tarafdan da ona sesleniyordum.Ben : Jungkook. Nerdesin... Jungkook
Gözlerime inanamamıştım jungkook yerde yatıyordu yanına koşa koşa gittim bir yerinde bir şey var mı diye baktım sadece kafası kanıyordu. Vakit kaybetmeden hemen içerden ilk yardım çantasını aldım ve geldim kafasına pansuman yapmıştım hemen içeri taşımam lazım dı. Zar zor içeri çekiştirerek içeri taşıdım bayılttığım adamı da bağlamak zorunda kalmıştım Aklım Jungkook'un abilerindeydi sanki vakit gittikçe daha çok kısalıyordu acele etmekten başka bir çarem yoktu. Taxi çağırmaya karar verdim.
Beklemeye başladım yalnız 5 dk olmuştu beklemek zordu hemde çok zordu artık koşarak gitmem gerekti.
Yurt fazla uzakta değildi koşmaya başladım daha da çok koştum çünkü yetişmem gerekiyor du.
Sonunda gelmiştim. Fakat kapılar ardına kadar açıktı hızla içeri girdim.
Her yer karanlıktı ışıkların yerini lanet okuyarak aradım sonun da bulmuştum.
Her yer kan içindey di. Ellerim buz kesmişti merdivenlerden Yukarı çıkarak odaları tek tek gezmeye başladım ilk kapıyı açar açmaz ışıkları açtım ama kimse yoktu odada hemen diğer odaya yöneldim orda da kimse yoktu diğer odalara bakmaktan çok korkuyordum odalarda kimseler yoktu.
İşte son kapı bu oda da kimseler olmasın diye dua ediyordum.
Yavaş yavaş kapının kolunu tutup aşağı indirmeye başladım. İçeri girmekten çok korkuyordum. Tüm gücümü toplayarak içeri girdim ışıkları açtım.Ben : *bağırarak* H-Hayır olamaz.
Tüm üyeler yerde kanlar içindeydi hızla yanlarına gittim ve tek tek kontrol etmeye başladım tepsi silah ile vurulmuştu. Nabızlarını kontrol ettim şükürler olsun ki hepsi yaşıyordu fakat üyelerden biri eksikti Taehyung ortada yoktu.
Ben : Taehyung nerde lânet olsun.
Üyeler daha fazla kan kaybetmeden ambulansı ve polisi aradım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİĞİM ADAM BİR KATİL!
Fiksi PenggemarSana olan hislerim her geçen gün biraz daha bitiyor...