Mai erau undeva la saizeci de metri pana se oprea trenul.. M-am ridicat din scaunul uzat, vechi de cel putin opt ani si m-am indreptat inspre usa..
Voiam sa ajung in celalalt capat cu toate ca exista o iesire langa mine.. Speram sa fie vreo tipa printre acele scaune ce-mi serveau drept paravane pentru privire..
Urmez coridorul pe alocuri ingustat de cate o valiza asezata la intamplare si izbutesc sa-i dau de capat.. Eram oarecum bosumflat, nu era nici macar o singura tipa.. N-am voit sa se vada asta pe chipul meu, drept urmare.. m-am facut ca mi-a intrat ceva in ochi..
Antebratul imi acoperea o parte din fata, ma simteam ascuns, protejat.. dar, stai.. voiam sa fiu vazut.. Las-o balta, sunt complicat, nici eu nu ma prea inteleg..
Se opreste. Apas pe butonul ce parca-mi înghițise degetul si usa se deschide sub sunetul unei balene ce iese la suprafata sa ia aer.. Inaintea mea trei trepte, calc greoi pe primele doua si la a treia sar..
Aterizez in picioare, nu era cine stie ce cascadorie.. Doar undeva la jumatate de metru.. Sincer, dupa saritura resimteam presiune pe glezne.. Nu sunt emotiv, urmez poteca de piatra dispusa călătorilor si ajung pe un drum de tara, preaplin de pietre..
Adidasii mi s-au inecat in colb, n aveam cum sa-l evit.. cum n-aveam cum sa evit acel lan de rapita sau era grau..? Nu ma pricep la agricultura.. oricum, acele valuri verzi ma faceau sa-mi vina pofta de scăldat..
Vara, cu prietenii la garla, toti in pielea goala, coaste goale, rasete, cazuri de " inec ".. Nu cred ca o readuc vreodată vremurile-n gloria lor acum apusa.. Toti s-au maturizat, atunci eram copii.. Nu inteleg asta..
Cotesc la primul colt, in dreapta aveam marea iar in stanga, teren arat.. Urmele fine continua la nesfarsit, era o suprafata mare.. oare, peste cateva luni o sa se reverse aici apa din dreapta..? Ar fi frumos.. ar fi benefic pentru cei ce stapanesc locul..
Dupa ce-am ratat doua colturi, il apuc pe-al treilea.. Pasesc in sila, vreau sa ajung cat mai repede.. Imi trec mana prin par, ma enerva, imi statea lipit de frunte..
Analizez stanga-dreapta, totul e sterp si greu de privit.. De aceea nu o fac, continui umblatul si mi se face dor.. vreau din nou sa ma cred la mare..
Drumul e malul iar lanul apa.. insa, nu, totul e sterp si greu de privit..
CITEȘTI
...
Short StoryCartea asta n-o sa fie posesoarea unui titlu. Totodata, asezarea in pagina nu o sa fie una monotona, semn al felului meu de a scrie. Diacritice nu o sa apara nicaieri, poate pe alocuri si acestea reprezentand greseli. O sa postez ceea ce simt. Sper...