In casti rezoneaza frecvente joase, am volumul la minim si-n playlist o singură melodie. Cum duc lipsa de notificari sau quest-uri la jocul ala nenorocit, imi arunc ochii pe geam împingandu-ma tot mai adanc cu capul in perna..
Sunt intins pe pat iar picioarele mi se opresc in perete.. Le ridic si le cobor, din sosete albe am mai facut inca o pereche galbena.. Ma ridic in capul oaselor..
Afara, gardul imi e obstacol pentru ceea ce se petrece pe drum insa pot observa prin spatiul dintre scanduri.. Vântul sufla nebun, a despartit chiar si varful nucului de-al visinului.. Poate e de bine, cica frunzele nucului ar face visinele amare..
Observ pasari ce isi forteaza limitele dorind sa ajunga sub streasina.. Ar trebui sa le fie usor, aripile lor sunt subtiri precum sticla, deci, lama pentru masele de aer, dar nu.. Una a picat din inaltul izbind maldarul de nisip si pietris de la poarta; nu misca, sigur a ametit..
As face un act eroic aclamat de multimea absenta, dar poate asa e cel mai bine.. Toti avem un destin, un ceas..
Si-am inceput sa realizez ca nu poate fi sfidat.. Daca astazi iti este predestinat sa mori sub rotile unei masini si reusesti sa te ferești.. o a doua te va izbi de doua ori mai tare iar dedesubt o sa fie caldut, deasupra iad iar mijlocul va devenii folie de staniol..Cand devin profund aberez.. Nu-mi place, as vrea sa pot sa nu pun raul inainte, sa nu-mi incarc mintea cu scenarii ce-mi vor afecta viitorul, transformându-ma in o ruina.. Dar, asta-s.. iar pasarea nu mai misca, as fi putut s-o salvez, as fi putut sa schimb destinul..
CITEȘTI
...
Short StoryCartea asta n-o sa fie posesoarea unui titlu. Totodata, asezarea in pagina nu o sa fie una monotona, semn al felului meu de a scrie. Diacritice nu o sa apara nicaieri, poate pe alocuri si acestea reprezentand greseli. O sa postez ceea ce simt. Sper...