Idiot..

49 10 17
                                    

Ma trezisem..

In bezna camerei mele am inceput sa pipai toata noptiera pe de-a lungul.. Voiam telefonul, pierdusem notiunea timpului si nu doar atat.. simteam ca ma sufoc, voiam lumina..

Dupa cautari frenetice il simt.. Îi descopar conturul si-l apuc cu grija.. Trag mana in plapuma si-mi acopar umarul dezvelit..

Apas de trei ori butonul de pornire si pe tavan se pronunță o usoara tenta de lumina.. Luminozitatea era la minim..

Adaug de doua ori pinul pentru ca-l gresesc de fiecare data si aprind internetul.. Astept pana vad " Se verifica IP-ul " urmat de " Conectat "..

Pornesc un instrumental si setez volumul putin peste jumatate.. Ora imi atrage atenția, era 4:37 dimineata, inauntrul meu se dezvolta entuziasmul..

Dupa acestea, observ cifra unu peste aplicatia Messenger, mi-am zis ca e de la ea..

Apas pe aplicatie, si de fapt nu era nici macar un mesaj.. Probabil era un bug, nu e prea bine actualizata aplicatia..

Las asta deoparte si caut conversatia cu ea. Dupa cateva zeci de conversatii cu alte persoane dau de conversatia noastra.. Conversatia mea si a ei.. Literele erau ingrosate.. imi transmiteau neliniste..

Realizez ca am ignorat-o si apas.. Sunt redirectionat la jumatatea ultimelor replici.. Dau scroll cat sa ajung la ultimul mesaj..

" O sa dorm, mersi ca m-ai pus pe <ignore>, dar, totusi.. de ce o faci.. ? "

Imi transpirau palmele, era plapuma prea groasa ori ma depasea situatia..
Incerc sa-i explic ca dormeam insa, sterg.. Litere pier sub privirea mea mahmura.. Nu consumasem alcool, doar ce ma trezisem.. E vina viselor ce le am in ultimele patru zile.. De fapt, cosmaruri..

Si nu doar atat, a inceput sa ma irite si teama care ma impiedica sa privesc fereastra.. Adica, afara sunt minunatiile lumii iar eu sunt incatusat sa privesc sub plapuma..

Inca sunt copil, inca dupa fiecare cosmar imi vine s-o strig pe mama sa-mi spuna ca e in regula.. Dar ma abtin, ma temperez chiar daca uneori simt ca sunt pe punctul sa cedez..

Respir adanc si-mi soptesc ca a trecut - cosmarul, supararea ta pe mine inca persista..

Si o s-o tot faca, scuze ca sunt idiot si n-am sa-ti raspund la mesaj.. Am tot ucis existenta unor romane si am abandonat..




...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum