Paristeki Son Gün

16.5K 802 189
                                    

Noluyor lan modunda gözlerinin içine baktım ama hiçbir şey anlayamadım. Ve…

Bir anda ayağım kaydı. Size boşuna demiyorum sakarım diye. Beni tutması umuduyla kolumu Caspian’ın omzuna attım ama zavallı çocuğundan dengesini bozdum ve saniyeler içinde kendimizi havuzda bulduk.

CA:

Ben böyle işin… ya şurada 10 sanaiyelik deli cesaareti gelmişti kızı öpmeye çalışmıştım ama onda da bunun gene sakarlığı tuttu cumburlop havuza. Bir de sırılsıklam olduk ya! Belki de bu bir işarettir. Daha zamanının gelmediğine dair. Evet evet olabilir.

EA:

-          Gerçekten çok üzgünüm!

Islak saçlarımı yüzümden çekip ona baktım. Su yüzüne çıkıp derin bir nefes aldıktan sonra bana baktı. Merdivenlere gidip dışarı çıktım ama caspian hala suyla debeleniyordu.

-          Caspian dışarı çık hasta olacaksın.

-          Peki annecim.

Bana doğru gelince dışarı çıkmasına yardım etmek için elimi uzattım. Caspian’ımız insan taklidi yapıp merdivenleri kullanamıyordu. Uzattığım elimi tutup bir anda beni çekti. Bunu beklemediğimden ben yeniden suya gömüldüm.

Eliyle kafamı suya bastırdı. Beni  boğarak öldürmek falan istiyordu herhalde. Kolunu tutup üstüne çıktım ve onu suyun derinliklerine ittim. Suya batmadan önce kıkırdadığını duyabiliyordum.

Bir anda elleriyle belimi tutup beni havaya fırlattı ve havada tuhaf bir şekil alarak geri suya düştüm. Yukarı çıktığmda daha nefes almama izin vermeden bana su atmaya başlayınca ben de karşılık verdim.

Kapalı havuzun duvarlarında yankılanan kalın ses bizi durdurdu.

-           Emma! Caspian! Dışarı hemen!

Ups… Bay Aberth tüm ciddiyetiyle karşımızda dikiliyordu ve birazdan hayatımızın fırçasını yiyecek gibi duruyorduk. Beraber dışarı çıkıp başımızı öne eğerek – klasik- karşısında durduk.

-          Cezalısınız!

-          Ne ..ama neden ? sadece ayağımız kaymıştı.

Doğruyu söylüyordum. Direk kendimi savunma moduna geçmiştim valla.

-          Sadece onun için değil. Aynı zamanda okul turuna gelmediğiniz için.

-          Ama..

-          Aması yok. Buraya gelmeden önce hepinizin kurallara uyacağına inanmıştık.

Derin bir nefes aldı. Normalde bu kadar katı bir öğretmen değildi ama.. off umarım kötü bir ceza vermez.

-          Gezinin tamamına katılamayacaksınız?

-          Ne?!

-          Yeterince açık olduğumu sanıyordum. İkiniz yarın geri dönüyorsunuz.

-          Ama biz gerçekten.

-          Mazeret istemiyorum. Onu kurallara uymadan önce düşünecektiniz. Biletlerinizi odanıza bıraktırttım bile.

Arkasını dönüp havuzu terk etti. Harika!! Pariste sadece 1 günümüz kalmıştı. Tüm  bunlar için Caspian’ı suçlayabilirdim. Oda bunu anlamış gibi bana döndü.

-          Özür dilerim. Turu kaçırmanın buna sebep olacağını düşünemedim.

Ama o an ona kızmak sadece tartışmamıza ve daha çok yıpranmamıza sebep olacaktı. Bu yüzden sadece acıklı bir şekilde gülümsedim. Pozitif düşünmeye çalışacaktım. Beraber odamıza doğru yürümeye başladık.

DAĞINIK DUMANLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin