Πρεπει επιτελους να τολμησω. Εχω βαρεθει να ζω στην αδρανεια. Απλα θα το προσπαθησω και οτι γινει. Κοιταζω τα κοριτσια, τις φιλες μου, καθως απομακρινομαι ολο και περισσοτερο. Εκεινες με κοιταζουν εκπληκτες να πλησιαζω προς τον DJ. Κοιταζω τριγυρο. Το μαγαζι εχει αρχισει να γεμιζει. "Αν δεν το κανεις τωρα, δεν θα το κανεις ποτε" λεω στον εαυτο μου. Πλησιαζω αρκετα.
Μα φυσικα. Δεν μπορω να κανω ποτε οτι θελω χωρις να ειναι αυτος στη μεση. "Τι κανεις μικρη;" με ρωτα η οικια φωνη. "Μεχρι πριν λιγο ημουν καλα" του απαντω κ κανω να φυγω. Κοντοστεκομαι, τον κοιταζω. Πλησιαζω τον DJ -ο οποιος απο οσο καταλαβα αργοτερα ηταν και φιλος του. "Μπορω;" του ειπα δυχνοντας την κονσολα. Πριν προλαβει να μου απαντηση, η γνωρημη φωνη πεταχτηκε "Τι λεει Στελαρα -ετσι με φωναζει γιατι δεν του αρεσει να κοροϊδευει κοριτσια κ το να μου αλλαξει το ονομα του το κανει πιο ευκολο. Αποφασησες να παιξεις την αθλια μουσικη σου;" με ρωτα. "Κατσε να την ακουσεις πρωτα" του λεω ψυχρεμα. Μη ξεροντας τι να μου απαντησει σικωσε το χερι του να με χτυπησει. Ο DJ τον σταματησε. "Αφησε την." του ειπε. Ο Αγης -ετσι λενε την γνωριμη φωνη- εφηγε εκνεβρισμενος.
"Ποιο θα βαλεις;" με ρωτησε ο DJ καθως μου παραχορουσε την θεση του στην κονσολα. Βαζω το πρωτο τραγουδι. "Σοβαρα τωρα;" με ρωτα ο DJ. Οστωσο οταν εριξε μια ματια γυρο του, τους ειδε ολους να διασκεδαζουν. Χαλαρωνει. Σελ λιγο τον ακουω να συγοτραγουδα το κοματι. "Την μουσικη βαλε στο τερμα κι αλλο ενα γυρο απ'οτι πινουμε κερνα"
YOU ARE READING
Αυτο το περιεργο κλικ
Teen FictionΜια ιστορια για εφηβους. Μια ιστορια απο εφηβους.