Ειμαι στο σχολειο. Τερμα τα παρτυ, τερμα τα μπερδεματα. Μονο μαθηματα. Καθομαι στο θρανιο μου, διπλα στην Αννα, την απουσιολογο, την αδερφη του Αγη. Ειμαστε φιλες. Με πληροφωρει πως ο αδερφος της την ημερα του παρτυ γυρισε ολο νευρα, μετα αρχισε να κλαιει και στο τελος εξαφανιστηκε. Τι να της πω; Το συγουρο ειναι πως δεν ειναι οσο μπερδεμενος οσο εγω.
Καποια στιγμη το πραγμα σοβαρεβει. "Ειναι ερωτευμενος μαζι σου" μου λεει η Αννα. Πως μπορει καποιος να ειναι ερωτευμενος μαζι σου και να σου κανει μπουλινκ; Απλα γελαω, δεν της απανταω. "Ξερω πως σου αρεσει." μου λεει "σε προδιδει το χαμογελο σου". Αγκιζω τα χειλει μου. Γελαω. Δεν το πιστεβω γελαω. Τον σκευτομαι κ γελαω. Δεν πρεπει. Δεν πρεπει. Ζιταω αδεια να φιγω την επομενη ωρα. Βγενω στο προαυλιο με την τσαντα. Τον βλεπω.
" Στελλα!" με φωναζει. Πρωτη φορα με λεει με το ονομα μου. Τον κοιταζω. "Στελα" ακουγεται απο την απλλη πλευρα. Ειναι ο Αλεξ. Ειμαι αναμεσα τους. Κανω να φυγω, ο Αλεξ με περιμενει εξω απο το σχολειο. Ο Αγης με πιανει απο το χερι. Με παει στην αλλη ακρη του σχολειου κ μου μιλα. Δεν θελει να μας δει ο Αλεξ. "Τι κανεις με αυτον;" με ρωτα. "Τι σε νιαζει;" "Δεν ξερεις;" μου λεει. Παω να φυγω. Φωναζει "Σ'αγαπαω. Ειμαι ερωτευμενος μαζι σου". Τον κοιταζω και γελαω. " Βαρεθηκα να τσακωνομαι μαζι σου. Βαρεθηκα να περιμενω ποτε θα μου μιλησεις. Φοβαμαι. Εσενα φοβαμαι. Συγνωμη, αλλα πρεπει να ζισω..." φευγω.
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
"Θα ξυπνησεις; πρεπει να ετοιμαστεις για το παρτυ"." Μαμα; Ονειρο ηταν"
Κλικ, τελος χρονου..
YOU ARE READING
Αυτο το περιεργο κλικ
Teen FictionΜια ιστορια για εφηβους. Μια ιστορια απο εφηβους.