Başlangıç

53 4 3
                                    

Okulun ilk günüydü. Herkes kaynaşmıştı bile. Aslında 6 kişi birbirine daha yakın hissediyorlardı ama henüz bilmiyorlardı. Dersler bittikten sonra hep beraber bir kafede oturmays gittiler. Kimisi sigara kimisi bira içti. Aralarında hoş bir sohbet geçmişti ki bir whatsapp grubu kurma fikri çıktı Deniz'den. Adını 12/A Offical Group yapmışlardı. Gayet iyi ve koyu bir sohbetin ardından havanın kararmasına yakın teker teker dağılmaya başladılar. Son olarak altı kişi orada kaldı. Birbirlerine bakarak ayrı bir grup oluşturmak istediklerini söylediler. Adı da TABDER idi. Bu hem bir WhatsApp grubu hemde gerçek bir dostluk grubuydu. Ama onlar henüz bunun farkında değildiler. Önce her etkinliğe 30 kişi ile değil de sanki kendileri ayrı bir sınıf olarak katıldılar. Sonra iş daha da ilerledi. Sürekli birlikte Skype den görüntülü konuşarak ders çalışıyorlardı. Sınıfın kalanları bu işi kıskanmaya başlamıştı. Çünkü onlar lisenin en iyi ve sıkı grubuydu. Birçok kişi onlara hayran kalmıştı bile. Ama zaman çok hızlı geçiyordu ve bu onlar için bir sorundu. Çünkü seneye mezunlarıdı ve ancak şimdiye kadar aynı sınıfta olma hissini tadabilmişlerdi. Sınıfın popülerlerinden Erkin, hemen bir şeyler düşünmezsek popülerliğimiz elimizden gidecek. Sınıfın bir alt kademe coolları Hamza ve Efe hak verdi. Ama ne yapmalılardı? Sonunda buldular ve planlarını uygulamaya koydular. Gizli numaradan her birine yalan yanlış şeyler söyleyeceklerdi...

Tuana'dan

Gizli Numara Arıyor...

- Tuana, Arda senden nefret ediyormuş. Dıt dıt dıt

Arda'dan

Gizli Numara Arıyor...

- Arda, Tuana ve Rüstem senin için mide bulandırıcı Kore saçlı dediler. Dıt dıt dıt

Diğerlerine de bu tarz şeyler söyledikten sonra yarın olacakları düşünmeye başladılar...

Yarın

Herkes neşeliydi ama TABDER bugün çok sinirliydi. Birbirlerinden olabildiğince uzakta oturuyorlardı. Ama Deniz bu işte bir gariplik olduğunu sezip Erkin'e dedi ki;

-Erkin?

-Evet

-Dün olanlardan haberin var mı?

Erkin konuyu değiştirmeye çalışsa da en sonunda dayanamadı ve itiraf etti. Efe ve Hamza ile kurdukları plan kusursuz gidiyordu. Ama bir anda kaçırdıkları nokta onları ele verdi. IP adresi..

İlk bölümdü umarım beğenmişsinizdir. Galp galp ❤️❤️

TABDER #Wattys2018  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin