Ortalık Karışık

9 0 0
                                    

     Yazarınızdan devam ediyoruz yineğ

     Herhalde artık TABDER teker teker dağılmaya başladı. Ege bu işten sıkıldı ve o da ayrıldı. Tabii ki örgüt gibi onun yerine hemen Zahra Ç (@-za123456) yi eklediler. Okul bitimine haftalar kala dayanamayıp Rüstem de çıkınca grup parçalandı. Ama tabii ki bu bir son değildi en azından öyle sanıyorlar.

   Karne gününe 2 hafta kalmıştı. Neredeyse bütün sınıf dağılmıştı. Peki ya gruptan kalan? Arda ve Tuana dışında hep sonrafan gelenler doluydu. Burak geçen haftasonu ayrılmıştı gruptan. Biraz figüranlardan bahsedelim.

İpek

     Nehir'in BFF sidir. Doğduklarında birbirlerine baktıktan beridir kardeş gibiler ama değiller. İpek neredeyse bir A.R.M.Y ama sıkıntı şu bir şarkı biliyor. Arda'ya karşı hissettikleri karışık ve sanki kıtmış gibi davranmaya bayılıyor.

Nehir

Neredeyse aynı özellikler. Bir TS taylor swifth çi. Müzik hayat gibidir. Felsefesi; kırmızı benim için kirli taraftır.

  Berfin ile Deniz'in dedikoduları okulda dolaşıyordu. Yan sınıfta Taha Mert diye bir çocuk vardı. Tam bilinmiyor ama Berfine aşık olabilir. Deniz'e kin besliyor. Başarılı ama o kadar uçmayalım. Neyse,  sıradan olmayan bir gün daha ve akşam Berfinle Deniz yemeğe gidecekler. Son ders zilinde Deniz eve gidip kot üstü vücudunu belli eden t-shirt artı gömlek tarzı ile gider. Berfin şık ve pullu elbisesi ile denize (mavi olan hanii) uyum sağlamıştı. Yemek gibi olmasada Sahil Cafede oturuyorlardı. Denizin telefonu çalıyordu. Üzerinde Canım yazsada onun kardeşiydi ki Berfin Denizin bir kardeşinin olduğunu bilmiyordu. Denize sert bir tokat attı. Deniz onun kolundan tutup gitmesini engelledi. Onun kardeşinin olduğunu söyledi. Berfin şok oldu ve çok özür diledi. Deniz biraz mesafe koymak istediğini,  çünkü hala kendine güvenilmediğini hissettiğini söyledi. Berfin ona hak verdi. Daha öğrencilerdi ama ikiside birbirleri için yaratılmışlardı. Neyse romantizmi geçelim.

Arda Tuananın onu sevdiğini biliyordu. Ama tabii ki bunu yüzüne vurmamıştı. Ancak insan bir şeyi göstermemek için her ne kadar çabalarsa o kadar çuvallar ki Tuana bunu Arda'nın da kendisini sevmesi olarak algıladı. Dolayısıyla ona açıldığında Arda ona hiçbir şey hissetmediğini söylediğinde Tuana yıkıldı. Tamam onun deliler gibi aşık olmasını beklemiyordu. Ama bu kadar sert bir tepki almayı beklemiyordu. Yine de aşk her zaman kazanır...

Sadece bölüm sonu korkmayın. Bölüm atamadım aklıma fikir gelmedi gece fikir fışkırıyor falan da...

Hade byü...

TABDER #Wattys2018  (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin