Evet, o 6 kişi hiç de beklediğim kişiler değillerdi. Hatta onlar, 4 kişiymiş. Cidden biraz fazla içmiş olmalıyım. Onlar sadece Tuana ve Merve eksikti. Neredeyse bütün kızlar buradaydı. Ama ben neredeydim? Aa tabii ki birinin evindeydim (abinize bir alkış skcjsfk) ama kimin? Şu şeyler T.S posterlerimi acaba? Nehir ona bayılır. Ama o BTS i sevmiyor. Burası İpeğin odası! Titredim. İpek hepsinden üzgün görünüyordu. Ama ben nedenini anlamış değilim. Her neyse. Bir kaç saat orada kaldıktan sonra gittim. Bugün sabahlıyacaktım ve şansıma yurttaki oda arkadaşım Egeydi ve tabiki de grubuyla bir şeyler yapıyordu. Ne de olsa onun grubuydu. Ama Egeyle hala görüşmüyor değildim. En iyi arkadaşım sonuçta.
T.S= Taylof Swith
Ege ye mesaj attığımda bana geliyorum demişti. Ben dışarı çıktım. Ve bir cafeye oturmaysa gittim. Gördüm ki onlar da oradaymış.
Özellikle Ege ye çok kırıldım...
Arda'dan
Aslında Deniz grubun en iyi kalplisi sayılırdı. Ama biz saçmaladık. Şu an Deniz'i attığımız için herkes bizden nefret ediyor. Anladım ki grubun ilgi odağı Deniz miş. Biz onu attıktan sonra sınavlarda ilk üçe girmeye başladı. Çok iyi kavga ediyor. Geçen onu 4 kişinin sıkıştırdığını gördüm. Tam yardım edecektim ki o diğerlerini hakladı bile. Geçen Efe ona sürekli laf sokuyordu ama o cesaretini yitirmeden karşılık verdi ve Efe sus pus yerine oturdu. Onu tekrar gruba alacağım. Ertesi gün onunla konuşuyordum ki grup geldi. Teker teker özür dileyip sarıldılar. Dayanamayıp bende aralarına katıldım. Onları gerçekten seviyordum...
Mutsuz son çünkü daha son olmadı dmfmdkfskfm