1.BÖLÜM

167 26 6
                                    

Sabah uyandığımda odada bir tek ben vardım. Berk yine akşam eve gelmemişti demek ki. Artık çok sıkılmıştı Banu Berkin sorumsuzluğundan sürekli ne zaman arasa şirkette sorun çıktı sen beni bekleme diyip telefonu yüzüne kapatıyordu. Hadi kendini geçti çocuklarını bile doğru düzgün görmeye eve gelmiyordu.Çocukları alıp birkaç hafta tatile gitse iyi olacaktı.Hem bu sayede Berk kafasını toplamış olur gelince adam akıllı konuşurlardı. Hemen telefonunu çıkarıp Berke mesajı attı.

KOCAM

Birkaç haftalığına tatile gidiyorum Çocuklarla beraber işini düzene koy tatilden gelince eski halimize dönmek istiyorum telefonu şimdi kapatıyorum gelince konuşuruz.

Mesaj attıktan sonra hemen kıyafetlerini toplamaya başladı.Banu  üstünü de giyince bavulunu merdivenlere bırakıp çocukların odasına girdi.

"Hadi uykucular tatile gidiyoruz."

Taha hemen annesine arkasını dönüp kafasına kadar çekmişti yorganı.Mine ise hiç annesi gelmemiş gibi hala uyumaya devam ediyordu.

" Ben kime diyorum hadi çocuklar kalkın."

Taha sesten rahatsız olunca hemen annesine tepki gösterdi.

"Anne sessiz ol ya daha uykumu alamadım."

"Geç kalıyoruz çocuklar biletleri aldım.Ben bavullarınızı toplarken çabuk kalkıp elinizi yüzünüzü yıkayıp hazırlanıyorsunuz."

Çocuklar sesten rahatsız olunca en sonunda kalkıp hazırlanmak için odadan çıkmışlardı.Ben de o arada kıyafetleri tatilde lazım olacak eşyaları hazırlıyordum.Bu esnada Taha hazırlanmış bir şekilde kapıda annesine bakıyordu.

"Anne neden tatile gidiyoruz babam da bizimle gelecek mi."

Banunun suratı düşmüştü Taga babasına daha çok düşkündü her zaman Berkin hareketlerini yapmaya çalışırdı. Bu 1 yıl içersinde Berk hem benden hem de çocuklardan uzaklaşmıştı. Eve geliyor mu gelmiyor mu belli değildi tek tesellisi tatilden gelince eski mutlu yaşamlarına geri dönmekti.

"Hayır anneciğim baban da çok gelmek istedi ama son anda çok işi çıkmış yoksa çok güzel tatil yapardık dedi sabah üzgünce gitti işe."

Taha 6 yaşındaydı artık neler olduğunu anlıyordu.Babasının eve gelmemesi üzerine okulda bazı arkadaşlarının annesiyle  babası ayrı olması üzerine annesinin ve babasının ayrılacağını düşünüyordu.

" Siz ayrılmayacaksınız değil mi Anne?."

  Banu Tahanın söylediği cümle ile şaşırmıştı.Hemen oğlunun yanına gidip sarıldı.

" O nereden çıktı oğlum sadece bu aralar babanızın fazla işi var sizin geleceğiniz için çalışmak zorunda işi bitince eskisi gibi olacağız merak etme."

Her şey hazır olduktan sonra tatile çıkmışlardı

3 HAFTA SONRA

Banu ve çocuklar mutlu bir şekilde eve gelmişlerdi tatilleri çok güzel geçmişti. Çocukların mutlu olması kendisi için mutluluk sebebiydi gülerek evin kapısını açıp eve girdiler ayakkabılarını çıkarttıklarında Banu yerde kıyafetleri gördü biraz ilerleyip eline aldı kıyafetleri hem kendi kocasına ait  kadın kıyafeti vardı yerde.Hemen çocuklara dönüp

" Dışarı çıkıp roketle oynayın çocuklar ben hemen geliyorum."

" Tamam anne."

" Tamam anneciğim."

çocuklar dışarı koştururken Banunun yüreği ağzında yatak odasının kapısına geldi.Kocasına yakıştıramıyordu öyle bir olayı Kapıyı açtığında gördükleriyle elindeki çanta yeri boyladı.
Banu'nun gördükleriyle yüzünden damlalar halinde yaş akmaya başladı. Bu arada çantanın düşmesinden dolayı çıkan sesten Berk uyanmıştı. Karşısında karısını görünce eli ayağına dolandı. Çıplak halde yataktan çıkıp karısının yanına koştu. Banu ise gördüklerinden sonra donup kalmıştı.

"Nolur dinle beni."

Berk'in konuşması ile kendine geldi Banu hemen yerden çantasını alıp hiç konuşmadan kapıya ilerledi. Bu arada yataktaki kadın uyanmış sinsi bir şekilde Banu'ya  bakmaktaydı. Banu giderken Berk kolundan tuttu.

"Affet beni Banu yalvarırım konuşalım."

Banu hemen kolunu çekti Berkin elinden

"Sakın sakın bana dokunma bu iş burada bitti.Bundan sonra sadece çocuklarımın babasısın benim için seni etrafımda görmek istemiyorum aşağılık herif."

Berkin konuşmasına izin vermeden evden çıktı.Hala gözlerinden yaş akmaktaydı çocuklarına belli etmemek için hemen gözyaşlarını kuruladı hızlı bir şekilde roket ile kulübesinin yanında oynayan çocukların yanına gitti.

"Hadi annecim gidiyoruz."

Mine hiç bir şeyin farkında olmadan roket ile oynamaya devam ediyordu. Taha ise annesinin suratına dikkatli bir şekilde bakıyordu gözlerinin kırmızılığından annesinin ağladığı çok açık bir şekilde belliydi. Bir yıl içersinde aralıklarla annesinin odasından sürekli ağlama sesi duyuyordu.

"Babam nerede anne daha yeni geldik eve hem neden direk gidiyoruz."

Banu üzgün bir şekilde oğluna baktı.

"Bundan sonra yepyeni bir hayat kuru caz kendimize oğlum."

Roketide almış yeni hayatlarına giderken arkalarında pişman ve vicdan azabı çeken bir adam bırakmışlardı.

KADERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin