Banu 5 de Faruk amcasının mesaj olarak attığı adrese vardı. Taksiden indiğinde Faruk amcasının şirketin önünde beklediğini gördü. Hemen aceleci adımlarla Faruk amcasına sarıldı.
" Nasılsın Faruk amca seni de kendi işlerimle uğraştırıyorum kusura bakma."
Faruk Bey sahte bir kızgınlıkla Banu ya baktı.
" İyiyim kızım Estağfurullah ne uğraşması kızım için çabalamayacağım da kim için çabalayacağım."
Banu gözleri dolarak Faruk amcasına baktı ne zaman tanıdıkları böyle sevgi ile kendisine yaklaşsa Kendi babası aklına geliyordu.
"Çok teşekkür ederim Faruk amca"
"Lafı olmaz kızım seni hiç bir zaman çocuklarımdan ayırmadım Sen de benim bir kızımsın. Hadi bakalım şimdi içeri girip Sinan oğlumla konuşalım."
Faruk Bey ve Banu şirketten içeri girdiler. Danışman masasına doğru ilerlediler.
" Merhaba Sinan Bey odasında mı?"
" Randevunuz var mıydı ?"
" Sinan Bey'e Faruk Öztaş geldi derseniz o anlar."
Sekreter hemen Şirket telefonundan Sinan beyi aradı.
" Buyrun koridorun sonundaki oda Sinan Bey sizi bekliyor."
"teşekkürler"
Önden Faruk Bey arkasından Banu koridorun sonundaki kapıya ilerlemeye başladılar kapıyı tıklatarak Sinan Kırca'nın odasına girdiler.
Sinan karşısında Faruk amcasını görünce şaşırdı.
" Hoş geldin Faruk amca."
"Oğlum babanı dün aramıştım kızıma ev bakıyoruz sen aklıma geldin direk."
"Evet babam Dün bir arkadaşından bahsetmişti ama sen olduğunu bilmiyordum Faruk amca bu arada Hoş geldiniz Siz de ben Sinan Kırca."
Banu karşısındaki uzun boylu kıvırcık saçlı kahverengi gözlü adama baktı. Elini uzattığını fark edince hemen kendisi de tokalaşmak için elini uzattı.
"Hoşbulduk bende Banu Alıç."
"Buyrun Şöyle oturun bir şey içer misiniz."
Misafirleri koltuklara oturunca Sinan da kendi koltuğuna oturdu.
" Yok sağol evladım bir şey içmeyelim bir an önce ev bakalım kızım otel odalarında iki çocukla sürünmesin."
"Anlıyorum Faruk amca Aslında aklımda bir tane ev var bizim sitenin içine iki tane apartman Bir tane de müstakil ev yapmıştık çocuklar olduğu için müstakil ev hanımefendiye daha uygun olur diye düşünüyorum."
Faruk Bey hemen Banu'ya baktı onay alabilmek için.
"Bizim için de daha iyi olur evin bahçesinin olması."
"Dilerseniz evi size gösterebilirim."
Banu çocuklarının da evi görüp beğenmesini istiyordu.Ne de olsa çocuklarıyla birlikte yaşayacaktı.
"Çocuklarımı birkaç saatliğine oteldeki kreş görevlilerine emanet ettim. Zahmet olmazsa onları da otelden alıp ev bakabilir miyiz. Onların da evi beğenmesi benim için çok önemli."
Sinan anlıyordu karşısındaki kadını şimdi kendi çocuğu da hayatta olsaydı önceliği kendi kızı olurdu.
" Anlıyorum o zaman önce otele uğrayıp çocukları alalım oradan da size evi göstereyim."
Sinan ceketini giyerken Banu ve Faruk Bey de ayaklanmıştı hep beraber şirketten çıktılar. Arabası görevli tarafından şirketin önüne getirilmişti arabaya yerleştiler.
"Hangi otelde kalıyorsunuz."
Banu kendisiyle konuşan adama dikiz aynasından bakınca göz göze geldiler.
"Sina otelde kalıyoruz."
Sinan arabanın yönünü otele doğru sürmeye başladı. Otele vardıklarında hep birlikte inip çocukların bulunduğu alana doğru gittiler. Banu hemen görevlilerin yanına gitti.
" Merhabalar kolay gelsin bir saat önce çocuklarımı kıreşinize bırakmıştım . Mine ve Taha Alıç adları."
"Merhabalar Sağ olun Az önce çocuklarınız babaları tarafından alındı."
Banu şaşkınlıkla karşısındaki görevli kıza bakıyordu.
"Benim haberim olmadan nasıl başka birine teslim edebilirsiniz çocuklarımı sizi o kadar çok uyardım ki benden başka kimseye çocuklarımı teslim etmeyin diye nasıl verirsiniz!"
Banu sinirli karşısındaki görevliye bakıyordu Sinan ise anlamıştı bu kadar büyük tepkiye vermesinden karşısındaki kadının eşiyle sorunu olduğunu. Banu kendi kendine konuşmaya başladı.
"Benim hemen Berkin evine gidip çocuklarımı almam lazım."
Bu arada Faruk beyi emlakçı şirketinden arayıp acil işine geri çağırıyorlardı. Faruk Bey herne kadar Banu yu yalnız bırakmak istemese de işine geri dönmek zorundaydı O yüzden Sinan'ın Banu'nun yanında kalmasını rica etti.
" Sinan Oğlum senden çok şey istiyorum ama Banuyu eşinin evine götürebilir misin."
Karşısındaki kadının bir takım olaylar yaşadığını anlamıştı Sinan nedense İçimden bir ses yardım etmesini istiyordu .
" sen hiç merak etme Faruk amca ben Banu hanımın götürüp göz kulak olurum."
Faruk Bey babacan bir tavırla çocuğa sarılıp otelden çıktı.
" Banu Hanım isterseniz gidip çocuklarınızı alalım."
Banu minnetle karşısındaki adama baktı. Faruk amcasını arayıp çağırdıkları için gitmişti ona Bir Tek Sinan Bey yardım edebilirdi.
" Peki o zaman gidelim."
Hemen arabanın önüne geldiler Banu ön koltuğa oturmakta kararsız kaldı ilk başta Sonra Sinan beyin gözleriyle ön koltuğu gösterdiğini görünce bindi. Adresi Sinan Bey verip arkasına yaslandı şimdi Berk ile nasıl başa çıkacağını düşünüyordu. İlk önce Avukata gidip boşanma dilekçesini göndermesi lazımdı sonra da çocuklarının vekaletini üstüne alması
gerekiyordu.Sinan ise ara sıra yanında oturan kadına bakıyordu Evli mi yoksa Eşinden boşanmış mı anlamaya çalışıyordu.
" Beni yanlış anlamazsanız bir şey sorabilir miyim."
Banu yanında konuşan adama baktı.
" Tabii sorabilirsiniz."
Sinan bunu sormak da biraz kararsız kalmıştı.
"Eşiniz ile ayrıldınız mı?"
Ilk önce bocaladı Banu ne demesi gerektiğini bilmiyordu onu aldattığı için eşinin utanması gerekirken kendisi utanıyordu.
Sinan ise Banu'nun konuşmadığını görünce yanlış bir şey sorduğunu düşünmüştü.
" benim böyle bir şeyi sormamam gerekirdi kusura bakmayın."
Banu yanındaki adamın konuşmamasından kendini yanlış anladığını anlamıştı.
"Asıl siz kusura bakmayın Bir an şaşırdım boşanma sürecindeyiz."
"Anlıyorum."
Bu arada Berkin evine gelmişlerdi Banu kapıya sert bir şekilde vururken Sinan da herhangi bir olayda hemen müdahale etmek için Banu'nun hemen arkasında bekliyordu.Kapıyı açan kişiyi görünce Banu olduğu yerde kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER
RomanceBir yandan kocasının kendisini aldatmasıyla çocuklarına gelecek sağlamaya çalışan bir anne Bir yandan doğum sırasında karısını ve çocuğunu kaybetmiş bir adam Onların hikayesi sadece aşk içermekteydi zorluklardan doğan AŞK